استمرار در افزایش رضایتمندی مشتریان سایپایدك

استمرار در افزایش رضایتمندی مشتریان سایپایدك معاون سایپایدک اظهار داشت: طبق آخرین نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد در بهمن 99، سازمان خدمات بعد از فروش سایپا موفق به کسب بالاترین امتیاز رضایتمندی مشتریان در تاریخ شرکت سایپایدک شد.



به گزارش تجاری خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، سعید تخته چیان اظهار داشت: مجموعه سایپایدک در زمینه بهبود فاکتورهای رضایت مشتری پیشرفت های قابل توجهی داشته و بر اساس نظرسنجی های انجام شده، ضمن استمرار روند رو به رشد در سال گذشته، در بهمن ماه ۹۹ نسبت به دوره مشابه سال ۹۸ بالاترین میزان رشد امتیاز رضایت مشتریان را کسب کرده است.
معاون شبکه سایپایدک افزود: شرکت سایپا یدک در سال ۹۹ با طی یک مسیر صعودی و تعریف پروژه های بهبود بمنظور جلب رضایت مشتریان و تکریم ارباب رجوع، توانست گام های مهمی در این راه بردارد و در آخرین دوره ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتهی به بهمن ماه ۹۹، موفق شد نسبت به نتایج پاییز همان سال، به میزان ۳ درصد رضایتمندی مشتریان را افزایش دهد و بالاترین نمره رضایت مشتری نسبت به دوره مشابه سال پیش از آنرا کسب کند.
لازم به ذکر است سایپایدک موفق شد در چند دوره متوالی ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، بیشترین میزان رشد رضایت مشتری را در میان شرکت های ارائه دهنده خدمات بعد از فروش به دست آورد.

1400/02/12
20:13:42
0.0 / 5
231
تگهای خبر: ارز , خدمات , شركت , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است