معاون وزارت صنعت خبر داد:

فراخوان وزارت صنعت برای شناسایی گلوگاه های تولید و تجارت

فراخوان وزارت صنعت برای شناسایی گلوگاه های تولید و تجارت معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام نمود: از همه فعالان بخش تولید و تجارت، صاحب نظران و تشكل های بخش خصوصی خواسته شده تا گلوگاه های در رابطه با وزارتخانه را اعلام كنند.


به گزارش روز چهارشنبه وزارت صنعت، معدن و تجارت، «سعید زرندی» در جلسه کارگروه بهبود فضای کسب وکار اضافه کرد: اصلاح فرآیندها و حذف رویه های مخل حوزه تولید و تجارت در امتداد بهبود فضای کسب وکار در دستور کار قرار دارد.
وی اظهار داشت: شناسایی گلوگاه های وزارت صنعت، معدن و تجارت که منجر به کندی فعالیت ها و بروز نارضایتی هایی در ذی نفعان شده و رفع آنها را با جدیت دنبال خواهیم کرد.
زرندی اشاره کرد: در این خصوص از بسیاری تشکل ها و فعالان این بخش درخواست کرده ایم موضوعات را منعکس کنند.
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت تاکیدکرد: باید رویکردها و نگاه همه دستگاه ها و نهادها به مقوله تولید، تغییر اساسی داشته باشد و مبحث تسهیل فضای کسب وکار تولید را بعنوان یک رسالت در سرفصل اقدامات خود قرار دهند.
دفتر امور اقتصادی و سیاست های تجاری وزارت صنعت محوریت جمع بندی این موضوعات را برعهده دارد.
به گزارش سیب پال به نقل از ایرنا، پیش تر مدیرکل دفتر امور اقتصادی و سیاست های تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشته بود: برپایه سیاست رفع موانع موجود در مقابل کارهای تولیدی و بهبود محیط کسب وکار، در سه محور «تفویض اختیار به سازمان های استانی»، «شناسایی و رفع گلوگاه های اجرایی» و «اصلاح قوانین و مقررات زائد و مزاحم»، اقدام های اجرایی و عملیاتی در دستور کار قرار دارد.
رهبر معظم انقلاب دوم شهریورماه سال جاری در ارتباط تصویری با اعضای هیات دولت فرمودند: «برای شناسایی و برطرف نمودن موانع تولید کارگروهی از جانب روسای سه قوه تشکیل شده و به صورت شبانه روزی کار می کند، چونکه تولید در بخش اقتصاد از همه چیز مهمتر است.»


1399/08/22
20:27:08
5.0 / 5
1211
تگهای خبر: اقتصاد , تولید , دستگاه , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است