ناظم الشریعه :

اردوی تیم ملی 23 تیر

اردوی تیم ملی 23 تیر به گزارش سیب پال سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به اینكه نیاز اصلی این تیم برگزاری بازی های تداركاتی است، اظهار داشت: شركت در تورنمنت تایلند پیش از جام ملت های آسیا منطقی نبود.



سیدمحمد ناظم الشریعه در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان مطلب فوق به دیدار فینال لیگ برتر فوتسال اشاره نمود و اظهار داشت: همه دیدند که کیفیت دیدار برگشت فینال لیگ بهتر از بازی رفت بود و تیم ها کار تاکتیکی بیشتری انجام دادند. ملی پوشان دو تیم هم بهتر از بازی اول عمل کردند. جدا از حاشیه هایی که سبب تاسف است، تمام بازیکنان تلاششان را به کار بردند و محکم و حرفه ای بازی کردند.
سرمربی تیم ملی فوتسال درباره آماده نبودن برخی از ملی پوشان افزود: نمی خواهم به صورت تک، تک از بازیکنان صحبت کنم ولی باید بگویم عملکرد ملی پوشان در مجموع قابل قبول بود. باید این را در نظر بگیریم که فشار مسابقه هم بالا بود و این روی عملکرد بازیکنان اثرگذار است.
ناظم الشریعه با اشاره به اینکه اردوی بعدی تیم ملی ۲۳ تیرماه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: اردوی اول به خوبی برگزار گردید و تمام پروتکل های بهداشتی را اجرایی کردیم. حتی برای غذای ملی پوشان هم آشپز داشتیم. همه چیز تحت کنترل بود. با برگزاری اردوها و بازی های تدارکاتی بدن بازیکنان به تدریج آماده می شود. نیاز اصلی ما در این شرایط داشتن بازی تدارکاتی است.
وی تصریح کرد: تورنمنت تایلند را لغو کردیم چون منطقی نبود پیش از جام ملت های آسیا با حریف اصلی خود (تایلند) در این کشور بازی نماییم. همینطور تورنمنت کاسپین به خاطر برنامه های روسیه به زمان دیگری موکول شد. دنبال بازی های تدارکاتی دیگری هستیم تا بتوانیم جایگزین نماییم.
سرمربی تیم ملی فوتسال در انتها درباره احتمال بازی با عراق و کویت اظهار داشت: عراق تیم خوبی است و در مرحله نهایی جام ملت ها حضور ندارد. ازاین رو می توانیم با این تیم بازی نماییم. کویت هم که در جام ملت ها هست ولی احتمال اینکه به این تیم بخوریم بسیار کم است. باید با چند تیم اروپایی هم مذاکره شود تا با آمادگی به جام ملت ها برویم.


منبع:

1399/04/07
21:28:07
5.0 / 5
2671
تگهای خبر: شركت , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است