در گزارش سیب پال مطرح شد:

استقلال فشار را از روی تبریزی بردارد

استقلال فشار را از روی تبریزی بردارد به گزارش سیب پال پیشكسوت باشگاه استقلال اظهار داشت: هواداران استقلال با فشار روحی كه به مهاجم تیمشان وارد كردند موجب كاهش توانایی های وی شده اند.



محمدرضا مهران پور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اگر استقلال بتواند به شرایط قبل از تعطیلات بازگردد، جبران امتیازات تا بالای جدول کار غیر ممکنی برای آنها نیست. داشته های مجیدی در زمین نشان میدهد آنها ظرفیت های بالایی دارند و بعید نیست بتوانند خودرا به بالای جدول برسانند.
وی افزود: حالا که مردم به زندگی عادی بازگشته و یاد گرفته اند با کرونا کار و زندگی کنند، فوتبال هم باید آغاز شود. اگر به فوتبال هم به چشم یک شغل نگاه نماییم، شاغلین در این حرفه هم باید کار خودرا آغاز کنند.
پیشکسوت آبی پوشان درباب ادامه حضور این تیم در لیگ برتر گفت: مجیدی بازیکنان خوب و زیادی در اختیار دارد و با این بازیکنان می تواند حرفهای زیادی در مسابقات داشته باشد.
مهران پور درباب شرایطی که بتازگی برای مرتضی تبریزی مهاجم آبی پوشان پیش آمده بیان داشت: تبریزی مهاجم با کیفیتی است اما بتازگی اعتماد به نفس خودرا از دست داده و من رفتارهای هواداران را در این مساله بی تاثیر نمی بینم. متاسفانه مدت مدیدی است هواداران نسبت به تبریزی واکنش های خوبی ندارند. حتی حالا که وی در بازیهای تمرینی گل می زند باز هم واکنش های عجیب و بدی از طرف هواداران می بینیم.
هافبک پیشین آبی پوشان در ادامه بیان داشت: هواداران باید هوای همه بازیکنان را داشته باشند. از دیاباته و مطهری و قائدی گرفته تا بازیکنانی که حتی دقایق اندکی بازی کرده اند. هر بازیکنی که پیراهن این تیم را بر تن دارد باید مورد توجه و حمایت هواداران قرار داشته باشد.


منبع:

1399/03/19
10:47:13
5.0 / 5
2500
تگهای خبر: كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است