آخرین خبرها از دریافت مالیات از خودرو ها و خانه های لوكس

آخرین خبرها از دریافت مالیات از خودرو ها و خانه های لوكس به گزارش سیب پال تسنیم نوشت: عضو كمیسیون تلفیق بودجه سال 99 اظهار داشت: مصوبه كمیسیون تلفیق برای دریافت مالیات از خودرو ها وخانه های لوكس اقدامی معقول و در شرایط فعلی در جهت افزایش درآمدهای مالیاتی دولت می باشد.


محمدابراهیم رضایی عضو كمیسیون تلفیق بودجه سال 99 با اشاره به مصوبه این كمیسیون برای ستاندن مالیات از خانه ها با ارزش بالای 10 میلیارد تومان و خودرو ها با ارزش بالای یك میلیارد تومان، گفت: دولت در شرایط كنونی باتوجه به كمبود درآمدهای نفتی باید از ظرفیت های بالقوه مالیاتی بهره برده و آنها را بالفعل كند، به این جهت دریافت مالیات از خانه ها و خودرو های لوكس در این راستا تفسیر می شود.
وی با اشاره به اینكه مصوبه كمیسیون تلفیق مجلس برای ستاندن مالیات از خودرو ها و خانه های لوكس، اقدام معقولانه ای است، اضافه كرد: دولت برمبنای سیاست ها و ارائه خدمات می تواند مالیات دریافت كند، حال مالیات باید به شكلی عادلانه باشد كه برای افراد مشكل ایجاد نكند.
عضو كمیسیون تلفیق بودجه سال 99 با اشاره به اینكه دریافت مالیات از خانه ها لاكچری و خودرو های لوكس گامی موثر در جهت گسترش پایه های مالیاتی و افزایش درآمدهای مالیاتی دولت می باشد افزود: دولت برای افزایش پایه های مالیاتی باید دستگاه های اجرایی را ملزم به راه اندازی سامانه های مناسب كند تا زمینه ستاندن مالیات از افراد پردرآمد برقرار شود.
رضایی با اشاره به اینكه تابحال مالیاتی از خودرو ها و خانه های گرانقیمت دریافت نمی شد بدین سبب تصمیم كمیسیون اقدامی مناسب و باارزش است اظهار داشت: مصوبه این كمیسیون برای ستاندن مالیات از خودرو و خانه های لوكس اولین بار برای افزایش درآمدهای مالیاتی صورت گرفته و اساسا در سال های آتی می توان این مصوبه را به صورت جامع تر و كارشناسی تر عملیاتی كرد.


223231


منبع:

1398/11/19
22:17:52
5.0 / 5
4012
تگهای خبر: ارز , خدمات , دستگاه , قیمت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است