طرح فروش اقساطی سهام در بازار سرمایه

طرح فروش اقساطی سهام در بازار سرمایه به گزارش سیب پال خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مدیرعامل بورس تهران نوشت: بازار سرمایه تنش ها را پشت سر گذاشت؛ فروش اقساطی بعضی از سهام در بازار سرمایه برای فروش دارایی های دولت مطرح گردیده است.


علی صحرائی درباره آخرین وضعیت بازار سرمایه بعد از اتفاقات اخیر در منطقه و كشور اظهار داشت: بازار سرمایه و بورس دوران تنش و بحران را پشت سر گذاشت.
وی درباره واكنش بورس به تحریم صنایع فلزات و شركت های فلزی گفت: تحریم ها محدودیت ایجاد می كنند، اما این تحریم ها جدید نبودند و شركت های ایرانی هم هوشمند هستند و مسیرهای دور زدن این تحریم ها را پیدا می كنند؛ انكار نمی نماییم كه هزینه فروش بالا می رود، اما این تحریم ها در بخش هایی فرصت هم شمرده می شود.
مدیرعامل بورس تهران افزود: شركت های فعال در زنجیره تولید وجود دارند كه جای شركت های خارجی را بعد از تحریم ها گرفته اند؛ قبل از این كارخانه های ایرانی نیاز خودرا از شركت های خارجی تامین می كردند، اما باتوجه به افزایش قیمت ها و محدودیت ها به سمت استفاده از توان شركت های داخلی روی آورده اند.


رونق تولید ملی
صحرائی اضافه كرد: امروز تولیدكننده داخلی آن كالای واسطه ای را در اختیار شركت ها قرار می دهد كه موجب افزایش اشتغال زایی شده است و در نهایت موجب رونق تولید ملی می شود.
وی با تاكید بر اینكه بعضی از شركت هایی كه در لیست تحریم های جدید قرار گرفتند قبل از این هم در لیست تحریم ها قرار داشتند و موضوع جدیدی نبود كه بازار سرمایه به آن واكنش بدهد، اظهار داشت: بازار سرمایه این تحریم ها را نادیده گرفت و اعلام قرار گرفتن این شركت های فلزی در فهرست تحریم ها موجب افت ارزش سهام آنها نشد و در صف فروش هم قرار نگرفتند.

فروش اقساطی سهام
صحرائی درباره فروش اقساطی بعضی از سهام در بازار سرمایه گفت: این برنامه برای فروش دارایی های دولت مطرح شده و هنوز جزئیات روش فروش اقساطی یا با تخفیف اعلام نشده است. ۲۲۳۲۲۷


منبع:

1398/10/24
14:30:51
5.0 / 5
4130
تگهای خبر: ارز , بازار , بورس , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است