خسارت بیمه ای اعتراضات آبان اعلام گردید

خسارت بیمه ای اعتراضات آبان اعلام گردید سیب پال: برآوردهای بیمه مركزی نشان میدهد كه در جریان اعتراضات ناشی از اصلاح قیمت بنزین در آبان ماه امسال، واحدهای تحت پوشش بیمه حدود 40 میلیارد تومان خسارت خورده اند.



به گزارش سیب پال به نقل از ایسنا، پس از اصلاح قیمت در آبان مان كه به افزایش قیمت آن از ۱۰۰۰ به ۱۵۰۰ تومان سهمیه ای و ۳۰۰۰ تومان آزاد انجامید، اعتراضاتی شكل گرفته كه در نتیجه آن برخی از بانك ها، واحدهای تجاری، پمپ بنزین و سایر ساختمان ها تخریب و گرفتار لطمه شدند.

بعد از این جریان رئیس كل بیمه مركزی اعلام كرد كه در حال بررسی لطمه های وارده بوده و از شركت های بیمه خواسته شده به سرعت اطلاعات را جمع آوری و مشخص كنند كه چه میزان لطمه وارد شده است.

تازه ترین اعلام سلیمانی، از این حكایت دارد كه طبق برآوردهای انجام شده، حداكثر حدود ۴۰ میلیارد تومان به واحدهای تحت پوشش بیمه خسارت وارد شده است.

به گفته وی، آن دسته از بانك ها، ساختمان ها و پمپ بنزین هایی كه دارای بیمه حوادث، آتش سوزی و آشوب بودند و بیمه داشتند اطلاعات آنها جمع آوری شده و در حال برآورد و پرداخت خسارت از طرف شركت های بیمه هستیم.

اما قبل تر بیمه مركزی اعلام نموده بود كه در جریان اعتراضات آبان، در كنار ساختمان برخی بانك ها، پول های داخل آن نیز آتش گرفته یا به سرقت رفته بود كه آنها نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد و پرداخت انحام خواهد شد، چونكه در مقابل آشوب و آتش سوزی بیمه هستند.

همچنین در مورد خودروهایی كه در جریان اخیر لطمه دیدند فقط خودروهایی كه در بیمه نامه آنها ذكر شده باشد، در این رابطه دریافتی بیمه خواهند داشت.



1398/10/23
22:17:55
5.0 / 5
4436
تگهای خبر: ارز , بانك , بیمه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است