دلار باردیگر به كانال 11 000 تومان بازگشت، آخر هفته با كاهش قیمت دلار و طلا

دلار باردیگر به كانال 11 000 تومان بازگشت، آخر هفته با كاهش قیمت دلار و طلا به گزارش سیب پال امروز در بازار تهران نرخ انواع سكه با كاهش مواجه گردید. هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۳۹۹ هزار تومان و دلار با قیمت ۱۱۹۲۰ تومان ارائه شد.


به گزارش سیب پال به نقل از خبر آنلاین در آخرین روز كاری هفته دلار پس از اندكی افزایش باردیگر به كانال ۱۱ هزار تومانی برگشت و ۱۱۹۲۰ تومان قیمت گذاری شد. این در شرایطی است كه روز گذشته صرافی های بانكی هر دلار را به قیمت ۱۲۴۰۰ تومان مبادله می كردند. در بازار تهران امروز ۵ شنبه ۳ مرداد ۹۸ یورو با حدود ۴۰۰تومان كاهش ۱۳۷۴۰ تومان و درهم امارات ۳۲۵۱ تومان قیمت گذاری شد.
در بازار طلا، همینطور امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت ۳۹۹ هزار تومان به فروش رسید، روز گذشته هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۱۳ هزار و ۲۲۰ تومان بود. امروز سكه بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۴ میلیون و ۹۰ هزار تومان و طرح قدیم ۳ میلیون و ۹۷۴ هزار تومانقیمت خورد. این در شرایطی است كه روز گذشته سكه طرح جدید ۴ میلیون و ۲۹۵ هزار تومان و طرح قدیم ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شد. امروز نیم سكه با قیمت ۲ میلیون و ۲۸۸ هزار تومان و ربع سكه با نرخ یك میلیون و ۴۶۹ هزار تومان به فروش رسید، همینطور قیمت سكه گرمی ۹۶۹ هزار تومان بود. هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۳ درصد كاهش پیدا كرد و به ۱۴۲۲ دلار و سه سنت رسید.
در بازار معاملات آتی آمریكا، هر اونس طلا ۰.۱ درصد كاهش پیدا كرد و به ۱۴۲۲ دلار و ۶۰ سنت رسید. از سوی دیگر طبق گزارش رویترز، قیمت هر اونس طلا از زمانی كه در اوایل ماه مه به ركورد پایین ۱۲۶۵ دلار و ۸۵ سنت سقوط كرد، به علت دورنمای تسهیل سیاست پولی بانكهای مركزی بزرگ جهان، نشانه های كندی رشد اقتصاد آمریكا و تنش های ژئوپلیتیكی، بیشتر از ۱۲ درصد یا ۱۵۰ دلار گران شده است. ۲۲۶۲۳۱

1398/05/06
13:26:19
5.0 / 5
3585
تگهای خبر: آنلاین , اقتصاد , بازار , بانك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است