عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

رئیس جمهور وزرا را موظف به برنامه اصلاح ساختاری در سطح دستگاه های اجرایی كند

رئیس جمهور وزرا را موظف به برنامه اصلاح ساختاری در سطح دستگاه های اجرایی كند سیب پال: عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به تاثیر استقراض از بانك مركزی بر تورم اظهار داشت: لازم است رئیس جمهور همه وزرا را موظف به برنامه اصلاح ساختاری در سطح دستگاه های اجرایی كند و مجلس هم در اصلاح قوانین لازم برای اصلاح ساختار بودجه، دولت را كمك نماید.


به گزارش سیب پال به نقل از ایسنا، هادی قوامی در نطق میان دستور امروز (یكشنبه) مجلس، از رئیس جمهور خواست تا پیش از سفر به استان خراسان شمالی مقدمات اجرایی شدن مصوبات سفر سال 1394 را به وجود آورد تا در مسافرت مجددش به استان، مصوبه بر زمین مانده ای وجود نداشته باشد.
نماینده مردم اسفراین در مجلس با اشاره به نقش وزارت آموزش و پرورش در تشكیل سرمایه اجتماعی، اظهار داشت: نقش وزارت آموزش و پرورش در توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی كم نظیر است. امیدوارم مجلس و دولت بودجه آموزش و پرورش را هزینه جاری ندانند بلكه مهمترین از تملك دارایی های سرمایه بدانند تا زمینه تولید و كار ناب فراهم گردد و وزیری توانمند كار را دنبال كند.
وی كسری بودجه دولت را 100 هزار میلیارد تومان را یاد شده قرار داد و خواهان اصلاحات ساختاری بودجه دولت شد.
عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: جبران كسری بودجه 100 هزار میلیارد تومانی اجتناب ناپذیر بودجه 98 و پرهیز از طریق های غلط گذشته همچون استقراض از بانك مركزی مسئله ای بسیار جدی است.
وی با اشاره به تاثیر استقراض از بانك مركزی بر تورم اظهار داشت: لازم است رئیس جمهور همه وزرا را موظف به برنامه اصلاح ساختاری در سطح دستگاه های اجرایی كند و مجلس هم در اصلاح قوانین لازم برای اصلاح ساختار بودجه، دولت را كمك نماید.
قوامی افزود: شرایط امروز كشور بهترین فرصت برای جدا كردن مصارف عمومی بودجه از فروش نفت می باشد و رئیس جمهور مسؤولیت ساختاری اصلاحات بودجه را بپذیرد.




منبع:

1398/03/26
14:50:20
5.0 / 5
3967
تگهای خبر: اقتصاد , بانك , بانك مركزی , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است