معاون استاندار گیلان:

بروزرسانی تسهیلات تولیدی در بانك ها

بروزرسانی تسهیلات تولیدی در بانك ها به گزارش سیب پال معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان با تاكید بر ضرورت شناسایی ظرفیت ها از جانب تولیدكنندگان اظهار داشت: بانك ها باید آمار مربوط به پرداخت تسهیلات رونق تولید را به روز رسانی كنند.


به گزارش سیب پال به نقل از ایرنا سید محمد احمدی روز شنبه در جلسه كارگروه رفع موانع تولید كه در شفت برگزار گردید با اشاره به اینكه مولفه های مدنظر در توسعه استان در شهرستان باز وجود دارد، اظهار نمود: تمامی تلاش ها و اقدامات پیش بینی شده در امتداد جبران عقب ماندگی شهرستان شفت است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با تاكید بر ضرورت مدیریت جهادی از طرف مسئولان برای حل مشكلات و عقب ماندگی ها، سهم استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید را یك هزار و 200 میلیارد تومان ذكر و افزود: متاسفانه در زمینه پرداخت این تسهیلات با موانع و مشكلات متعددی مواجه هستیم كه دستگاه های ذیربط باید به صورت جدی در این زمینه اقدام نمایند.
احمدی با اشاره به اینكه موانع و مشكلات حوزه تولید برای همه مدیران و مسئولان شناخته شده، اشاره كرد: اقتصاد مقاومتی تنها متعلق به دولت نبوده بلكه بخش خصوصی باز باید در این زمینه گام های موثری بردارد.
وی با اشاره به اینكه یكی از مهم ترین عواملی كه در تولید نقش آفرینی می كند منابع مالی تولیدكننده است، گفت: تولیدكنندگان پیش از تولید محصولات باید برنامه ریزی كرده و میزان اعتبارات مورد نیاز و سایر موارد را در نظر گرفته و بر طبق آن اقدام نمایند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با تاكید برلزوم شناخت ظرفیت های از طرف تولیدكنندگان، اضافه كرد: اجرای طرح ها باید صرفه اقتصادی داشته و تولیدكننده توانایی بازپرداخت تسهیلات سرمایه در گردش را داشته باشد.
وی با اشاره به اینكه سهم شفت در تسهیلات رونق تولید 42 میلیارد تومان امسال است، اظهار داشت: تابحال 50 درصد سهم تسهیلات اشتغال روستایی باز به شهرستان پرداخته شده كه متاسفانه با عنایت به بهره شش درصدی و منابع كه نظام در حوزه اشتغال روستایی در نظر گرفته، نتوانسته ایم به اهداف مورد نظر دست یابیم.
شهرستان شفت با دو بخش مركزی و احمدسرگوراب در 25 كیلومتری غرب مركز استان گیلان واقع است.

 

1397/10/15
15:40:53
5.0 / 5
3800
تگهای خبر: اقتصاد , بانك , تولید , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است