یكهزار میلیارد ریال از مطالبات معوق بانك ها در كرمان وصول شد

یكهزار میلیارد ریال از مطالبات معوق بانك ها در كرمان وصول شد سیب پال: مدیركل ثبت اسناد و املاك استان كرمان از وصول بیشتر از یكهزار میلیارد ریال از مطالبات معوق بانك های استان توسط واحدهای اجرای مفاد اسناد رسمی كرمان طی هشت ماهه امسال اطلاع داد.


رضا طالبی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از وصول یكهزار و پنج میلیارد و 69 میلیون و 392 هزار و 895 ریال از مطالبات معوق بانك های دولتی و خصوصی طی هشت ماهه نخست سال جاری در این استان اطلاع داد و اضافه كرد: این میزان در هشت ماهه نخست سال قبل 656 میلیارد و 486 میلیون و 100 هزار و 355 ریال بود كه مبین رشد 53 درصدی وصول مطالبات بانك ها نسبت به مدت مشابه سال قبل است.
مدیركل ثبت اسناد و املاك استان كرمان افزود: متوسط عملكرد سایر استان ها با رشد كمتر از 20 درصد روبرو بوده كه از این حیث عملكرد استان كرمان در مقایسه با عملكرد متوسط كشوری چشمگیر و قابل توجه است.
** اسكن پرونده شركت های تعاونی روستایی كرمان شروع شد
وی از آغاز اسكن پرونده های شركت تعاونی روستایی ثبت شده در اداره ثبت شركت های تجاری و موسسات غیر تجاری اطلاع داد و اضافه كرد: تا آخر سال جاری پرونده های شركت تعاونی روستایی استان اسكن و وارد سامانه جامع ثبت شركت ها می گردد.
وی بیان داشت: مجموع اعضای شركت های تعاونی روستایی استان بیشتر از 240 هزار نفر هستند كه اطلاعات این شركت ها باید به صورت دقیق وارد سامانه شود.
مدیركل ثبت اسناد و املاك استان كرمان اظهار داشت: از مجموع 30 میلیون اوراق پرونده های بخش املاك، تابحال بیشتر از 20 میلیون برگ اسكن و در سامانه آرشیو الكترونیك بارگذاری شده است.
وی افزود: هم اكنون با تجریه ای كه با اسكن این اوراق به دست آورده ایم، با دقت و سرعت بالایی می توانیم پرونده شركت های تعاونی روستایی موجود در اداره ثبت شركت های تجاری و موسسات غیرتجاری را در كمترین زمان ممكن اسكن و در سامانه بارگذاری نماییم.
3029/9895


1397/10/01
15:40:46
5.0 / 5
3789
تگهای خبر: بانك , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است