دفتر پست بانك روستای سراب در سرپل ذهاب به بهره برداری رسید

دفتر پست بانك روستای سراب در سرپل ذهاب به بهره برداری رسید به گزارش سیب پال دفتر پست بانك روستای سراب از توابع شهرستان سرپل ذهاب با حضور تعدادی از مسئولان روز یكشنبه به بهره برداری رسید.


به گزارش سیب پال به نقل از ایرنا، مدیر شعب پست بانك استان كرمانشاه در آیین افتتاح این دفتر اظهار داشت: ساختمان دفتر پست بانك روستای سراب ذهاب به مساحت 35 مترمربع و با 100میلیون تومان اعتبار به راه افتاده است.
محسن اخلاقی تصریح كرد: پست بانك در سرپل ذهاب تا كنون 500 فقره تسهیلات برای اصناف پرداخت كرده است، ضمن اینكه تسهیلات احیای شهرك صنعتی هم از جانب این موسسه بانكی پرداخت می گردد.
وی افزود: حالا در مجموع تعداد 80 ساختمان شعب پستی در سطح روستاهای استان كرمانشاه فعال است.
اخلاقی اضافه كرد: خدمات بانكی، بیمه ای، دولتی و تعاونی روستایی همچون وظایف شعب پست بانك در سطح روستاها به رجوع كنندگان است.
فرماندار سرپل ذهاب هم اظهار داشت: بنا به انجام وظیفه ذاتی پست بانك كه ارائه خدمات بانكی در مناطق محروم و روستایی است، این دفتر در روستای سراب ذهاب این شهرستان راه اندازی شد.
محبت جمالی نیا اضافه كرد: تلاش های مجموعه پست بانك در پرداخت تسهیلات در مناطق زلزله زده و همینطور تسهیلات اشتغال روستایی قابل قدردانی است و نقش خطیر آنرا می رساند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 كیلومتری بخش ازگله، 32 كیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب كرمانشاه 620 كشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 9 شهرستان و یك هزار و 932 روستای استان كرمانشاه خسارت وارد كرد و برپایه ارزیابی های صورت گرفته 103 هزار واحد مسكونی شهری و روستایی هم صدمه كلی و جزئی دیده است.
3012/7399/3033


1397/09/11
19:06:45
5.0 / 5
3992
تگهای خبر: ارز , بانك , بیمه , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است