به همت دولت تدبیر و امید؛

صندوق كار آفرینی امید 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت كرد

صندوق كار آفرینی امید 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت كرد سیب پال: ارومیه - مدیرعامل صندوق كارآفرینی امید اظهار داشت: امسال با همت دولت تدبیر و امید افزون بر 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در حوزه های مختلف پرداخت شده است.


«اصغر نورالله زاده» روز چهارشنبه در حاشیه بهره برداری از یك طرح صنعتی در سلماس به خبرنگار ایرنا تصریح كرد: تابحال ۳۲ هزار طرح اشتغالزا از محل پرداخت این تسهیلات در سطح كشور بوجود آمده است.
وی با اشاره به اینكه 80 درصد این تسهیلات در بخش های صنعتی، صنایع دستی و گردشگری، روستایی و صنایع خرد زودبازده پرداخت شده، بیان كرد: تا آخر سال جاری بیشتر از ۳۰ هزار طرح اشتغالزای جدید با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت صندوق كارآفرینی امید در مناطق مختلف كشور اجرا می گردد.
وی بر ادامه روند پرشتاب پرداخت تسهیلات اشتغال در سال آینده تصریح كرد و اضافه كرد: این صندوق بر مبنای ارزیابی و راستی آزمایی ها، دارای كمترین انحراف در زمینه تسهیلات اعطایی به متقاضیان بوده است.
عبدالله زاده، تقویت بنیه مالی جهت اشتغال زایی در مناطق روستایی، تولید صندوق های محلی بعنوان تامین كنندگان كسب و كار، پشتیبانی از خیران، برگزاری نمایشگاه های ملی و منطقه ای و تولید هر روستا یك محصول را دیگر برنامه های مهم سال آینده صندوق كارآفرینی امید اعلام نمود.
مدیرعامل صندوق كارآفرینی امید افزود: سال قبل هم بیشتر از چهار هزار و 900 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای اجرای 24 هزار طرح كارآفرینی پرداخت و گام موثری در بهبود وضعیت معیشتی مردم و توسعه اقتصادی كشور برداشته شد.
وی به ظرفیت های آذربایجان غربی هم اشاره نمود و اظهار داشت: امسال ۷۰۰ طرح اشتغال زا در استان مورد حمایت مالی این نهاد قرار گرفته و ۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات ۶ یا چهار درصدی برای بهبود كسب و كار و رونق صنعت روستایی و دیگر طرح های محرومیت زدایی پرداخت شده است.
مدیرعامل صندوق كارآفرینی امید با اشاره به اینكه دانشگاه صنعتی ارومیه با تولید پارك كارآفرینی ظرفیت خوبی جهت پرورش استعداد ها و صنایع دانش بنیان فراهم نموده است، اضافه كرد: به صورت یقین از طرح ها و ایده های كه بتواند دانشگاه و صنعت را بهم پیوند دهد، حمایت می گردد.
وی به سه حوزه گردشگری، صنایع غذایی و كشاورزی و صنایع نوآور و دانش بنیان اشاره نمود و اضافه كرد: تولید پارك كارآفرینی توسعه كسب و كار را بیشتر از پیش رونق می دهد.
به گزارش سیب پال به نقل از ایرنا، مدیرعامل صندوق كارآفرین امید كشور با حضور در شهرستان سلماس از توابع آذربایجان غربی، یك واحد تولیدی مبلمان و دكوراسیون اداری منزل و اداری را با پنج میلیارد ریال سرمایه گذاری مورد بهره برداری قرار داد؛ این طرح تولیدی برای ۱۰ نفر اشتغال زایی مستقیم و ۵۰ نفر اشتغال زایی غیرمستقیم دارد.
7156 /3072


1397/09/01
20:57:26
5.0 / 5
3792
تگهای خبر: ارز , اقتصاد , تولید , سرمایه گذاری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است