یك هزار و 200 خانوار قزوینی تحت پوشش بیمه روستایی قرار گرفتند

یك هزار و 200 خانوار قزوینی تحت پوشش بیمه روستایی قرار گرفتند سیب پال: قزوین - مدیر صندوق بیمه اجتماعی كشاورزان، روستاییان و عشایر قزوین اظهار داشت: یك هزار و 200 خانوار روستایی استان از ابتدای امسال تحت پوشش این نوع بیمه قرار گرفتتند.


سعید رضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه كرد: الان 28 هزار خانوار روستایی و عشایر استان قزوین تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار دارند كه این میزان باید به 75 هزار خانوار افزایش یابد.
این مسئول، صندوق بیمه اجتماعی را تشكیلاتی دولتی دانست كه به منظور پشتیبانی از روستاییان، كشاورزان و عشایر راه اندازی شده و تصریح كرد: هم اكنون یك هزار و 281 خانوار استان قزوین از این صندوق مستمری در قالب بازنشستگی، از كار افتادگی و فوت دریافت می كنند.
به گفته وی، عضویت در این صندوق مزایای زیادی برای روستاییان به همراه دارد تا جایی كه 70درصد حق این نوع بیمه از جانب دولت بعنوان كارفرما پرداخت می گردد.
رضایی افزود: بیمه شدگان این صندوق برپایه تمایل خود می توانند ماهانه از 200 تا 450 هزار ریال حق بیمه خویش را پرداخت كنند.
این مسئول در انتها تصریح كرد: بیمه شدگان با پرداخت حق بیمه روستایی از مزایای مستمری بازنشستگی، فوت و از كارافتادگی بهره مند خواهند شد.
6104/8054


1397/08/26
17:56:58
5.0 / 5
4052
تگهای خبر: بیمه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است