بررسی تحولات بازار ارز در جلسه شورای پول و اعتبار

بررسی تحولات بازار ارز در جلسه شورای پول و اعتبار سیب پال: تهران - ایرنا - اعضای شورای پول و اعتبار در جلسه عصر سه شنبه خود، بخش عمده این جلسه را به بررسی آخرین تحولات بازار ارز اختصاص دادده و اقدام های بانك مركزی برای تولید آرامش در بازار ارز را مورد بررسی قرار دادند.


به گزارش سیب پال به نقل از ایرنا، روند قیمت ارزهای عمده در ایام اخیر در بازار آزاد رو به افزایش نهاده بود كه با ورود بانك مركزی، از روز گذشته (دوم بهمن) قیمت اسكناس دلار و یورو در بازار رو به كاهش نهاده است.
در این جلسه كه با حضور حداكثری اعضای شورا تشكیل شد، تدابیری هم برای تداوم روند كاهش ارز در ایام آتی اندیشیده شد و ضرورت همراهی سیاست ها و تدابیر در حوزه های مختلف حاكمیت مورد تاكید قرار گرفت.
تحولات نرخ ارز در بازار و اقدامات بانك مركزی در این خصوص بحث طولانی این جلسه شورای پول و اعتبار بود. طی این جلسه اقدامات بانك مركزی به منظور تولید آرامش در بازار ارز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و
بنا بر اعلام بانك مركزی، شورای پول و اعتبار همینطور در جلسه امروز خود مصوب كرد كمیته ای به منظور بررسی آخرین وضعیت واحدهای تولیدی در كشور و اتخاذ تدابیر مناسب به منظور تولید رونق در این واحدها در روزهای پایانی سال و افزایش تولید تشكیل گردد.
محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهوری، مسعود نیلی دستیار رئیس جمهور در اموراقتصادی، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و ولی اله سیف رئیس كل بانك مركزی در این كمیته عضو بوده و ضمن بررسی تدابیر لازم برای تحقق این مهم، پیشنهادات خویش را ظرف مدت دو هفته برای اتخاذ تصمیم به شورای پول و اعتبار عرضه خواهند كرد.

اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام*9123*2025
خبرنگار: زهره دریغ گفتار* انتشار دهنده: لیلا جودی


1396/11/04
15:10:28
5.0 / 5
4426
تگهای خبر: ارز , اقتصاد , بازار , بانك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است