پرداخت 21 میلیارد ریال وام قرض الحسنه به جوانان گلستان، حمایت از كشاورزان

پرداخت 21 میلیارد ریال وام قرض الحسنه به جوانان گلستان، حمایت از كشاورزان سیب پال: گرگان - ایرنا - مدیر شعب بانك مهر قرض الحسنه ایران در استان گلستان اظهار داشت كه امسال 21میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج به یكهزار و 50 جوان با استفاده از 9 شعبه فعال در شهرستانهای استان پرداخت گردید.


به گزارش سیب پال به نقل از ایرنا رحمن تقوی روز یكشنبه در مصاحبه با خبرنگاران اظهار نمود: 600 جوان وام ازدواج خویش را در قالب طرح ضربتی این بانك طی ماه های شهریور و مهر دریافت كردند.
وی اظهار داشت: این بانك به هر زوج واجد شرایط 100 میلیون ریال وام قرض الحسنه ازدواج پرداخت می كند.
تقوی عرضه وام قرض الحسنه در بخش های رفع نیازهای ضروری، درمان، كمك مسكن، رونق كشاورزی و تامین مواد اولیه واحدهای صنفی را از دیگر خدمات بانك مهر قرض الحسنه ایران در استان برشمرد و اضافه كرد: از ابتدای امسال به 10 هزار متقاضی وام با كارمزد صفر تا 4 درصد پرداخت شده است.
مدیر شعب بانك مهر قرض الحسنه ایران در گلستان همینطور تغییر راهبرد بانك از وام مصرفی به تسهیلات اشتغالزایی، ارائه وام برای تامین نیازهای اساسی، توسعه مشاركت در برنامه های اجتماعی و دانش آموزان مناطق محروم، حوزه های زیست محیطی و اشتغال مددجویان زیر پوشش سازمان های مردم نهاد را از برنامه های این بانك در آتی برشمرد.

*حمایت از كشاورزان گلستان
تقوی اظهار داشت كه با عنایت به اینكه گلستان، استانی كشاورزی در كشور به حساب می آید، یكی از سیاست و برنامه های این بانك حمایت از قشر كشاورز است.
به قول وی؛ كمتر از نیمی ازجمعیت یك میلیون و 869 هزار نفری گلستان در مناطق روستایی مستقرند.
او همینطور از فعال شدن شعبه سیار بانك و عرضه وام قرض الحسنه به روستائیان استان امسال خبرداد.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا


1396/09/20
02:07:30
5.0 / 5
4389
تگهای خبر: بانك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است