بیمه بازار با هویتی تازه، بدنبال باز تعریف اعتماد و شفافیت

بیمه بازار با هویتی تازه، بدنبال باز تعریف اعتماد و شفافیت سیب پال: بیمه بازار با هویتی تازه، به دنبال تعریف مجدد اعتماد و شفافیت در صنعت بیمه ایران است.



این تحول جامع، با پیام «ما برای آرامش خاطر شماست که هستیم»، با هدف افزایش پذیرش بیمه آنلاین از راه ساده سازی تجربه کاربری و اعتمادسازی به انجام می رسد.

«بیمه بازار» از تحول راهبردی و ریبرندینگ جامع خود رونمایی نمود. این اقدام، بخشی از یک نقشه راه تجاری دقیق با هدف نرخ نفوذ در صنعت بیمه از راه ایجاد تمایز در دو محور کلیدی «شفافیت» و «اعتماد» است.

هویت بصری جدید بیمه بازار، لوگویی مدرن و در عین حال معنادار و الهام گرفته از «طاق ایرانی» است که در بازار و معماری اصیل ایرانی دیده می شود. این «طاق» نمادی از پناه، امنیت و استحکامی است که بیمه بازار متعهد به عرضه آن به مشتریان خود است.

این هویت با شخصیت برند «صمیمی و واقعی» (Sincere/Real) و آرکه تایپ «پاک نهاد» (Innocent) گره خورده تا تجربه ای صادقانه و قابل اتکا را تضمین کند.

تحلیل های بازار و بررسی دقیق رفتار مخاطبان و نیاز آنها نشان داده است که بیمه بازار با این استراتژی، خویش را به صورت مشخص در جایگاهی متمایز از رقبا و در نقطه تلاقی دو ارزش حیاتی «اعتماد بالا» و «شفافیت بالا» قرار می دهد.

نقطه تمایز اصلی (POD) این برند، «ارائه خدمتی قابل اعتماد و شفاف» از راه توسعه مدلهای انسانی و ابزارهای تعاملی و همینطور ساده سازی تجربه کاربری است که در پیام راهبردی «ما برای آرامش خاطر شماست که هستیم» تجلی یافته است.

همچنین بیمه بازار تلاش دارد تا از راه عرضه اطلاعات «صادقانه» (Honest) و پشتیبانی انسانی، صمیمی و مسئولانه برای جلب اعتماد مشتریان خود گام بردارد.





امیر جباری مدیر مارکتینگ بیمه بازار: «برای مدتی طولانی، مشتریان در صنعت بیمه احساس می کردند که تصمیم ها برایشان در فضایی خشک، پیچیده و مبهم گرفته می شود. ریبرندینگ ما یک پیمان جدید برای تغییر این معادله است. پیام ما، یک شعار نیست؛ بلکه تعهد ما برای انتقال قدرت به مشتری است. «طاق» برند ما، فضایی امن است که در زیر آن، هر فرد با دانش و شفافیت کامل، نسبت به تصمیم خود آسوده خاطر است. هدف اصلی ما، کسب سهم و اعتماد بازار از راه شفافیت و باورپذیری است.»



یکی از ارکان کلیدی این استراتژی، تمرکز ویژه بر بخش مهمی از مخاطبان است که در خرید آنلاین بیمه به علت مسیر پیچیده آن، تردید دارند. در این راستا، بیمه بازار علاوه بر تقویت زیرساخت های دیجیتال و توسعه ابزارهای هوشمند یک رویکرد omnichannel (همه کاناله) را در پیش خواهد گرفت. این اقدام مستقیما برای جلب اعتماد و عرضه خدمات به گروهی از مشتریان طراحی شده که برای تعامل چهره به چهره ارزش بیشتری قائل هستند و مدلهای صرفاً دیجیتال نیازهای آنها را به قدر کافی برآورده نمی کنند.

بیمه بازار با این رویکرد استراتژیک، شفاف و انسان محور، آماده است تا فصل جدیدی از نوآوری و مشتری مداری را در صنعت بیمه ایران رقم بزند.

درباره بیمه بازار:

بیمه بازار یکی از پلت فرم های پیشرو در صنعت اینشورتک ایران است که با هدف ساده سازی، مقایسه و شفاف سازی خدمات بیمه فعالیت می کند. این شرکت با عرضه دامنه وسیعی از خدمات بیمه ای از شرکت های معتبر، به کاربران کمک می نماید با قدرت و آگاهی کامل، بهترین گزینه را انتخاب کنند. بیمه بازار با تاکید بر تیمی از متخصصان و نخبه های علمی کشور، به شکل مستمر بدنبال عرضه خدمات نوین در بستر به صنعت بیمه کشور است.


بیانیه ریبرندینگ بیمه بازار: عصری نو برای بیمه، باوری نو به آرامش

دنیای امروز با سرعتی بی سابقه درحال تغییر است و صنعت بیمه هم از این قاعده مستثنی نیست. ما در بیمه بازار، این تحول را نه یک چالش، که یک فرصت دیدیم؛ فرصتی برای بازگشت به اصل وجودی بیمه: ایجاد آرامش خیال برای انسان.

سال ها، بیمه با کلماتی چون پیچیدگی، نبود شفافیت و بی اعتمادی گره خورده بود اما حالا، زمان یک دگرگونی فرارسیده است؛ زمان آن رسیده که بیمه، دیگر یک قرارداد خشک و پیچیده نباشد، بلکه دیگر یک همراه قابل اعتماد و یک پشتیبان دانا باشد. حالا ما با افتخار هویت جدید خویش را معرفی می نماییم.

در معماری پرافتخار ایرانی، «طاق» همواره نماد پناه، امنیت و استقامت بوده است؛ سازه ای که با تاکید بر اصول مهندسی، پناهگاهی امن می آفریند. ما با الهام از این نماد ایرانی، هویت جدید خویش را برمبنای طاقی استوار برای صیانت از زندگی و آرامش شما بنا کردیم.

تعهد ما به شما

ما متعهد می شویم تا تجربه ای نو از بیمه را برایتان خلق کنیم:

تجربه ای ساده: با ابزارهای هوشمند و فرایندهای ساده، پیچیدگی را از بیمه حذف می نماییم.

تجربه ای شفاف: با مشاوره های دقیق و اطلاعات کامل، حق انتخاب آگاهانه را به شما بازمی گردانیم.

تجربه ای قابل اتکا: ما به نتیجه متعهدیم و تا رسیدن به آرامش خیال کامل، مسئولانه در کنار شما هستیم و پاسخگوی اعتمادتان خواهیم بود.

این، بیمه بازار جدید است: ما دیگر تنها یک پلت فرم خرید آنلاین بیمه نیستیم؛ ما همراه شما برای آینده ای امن تر و آرام تر هستیم.



به زیر طاقِ آرامش بیمه بازار خوش آمدید.

به اجمال، این اقدام مستقیما برای جلب اعتماد و عرضه خدمات به گروهی از مشتریان طراحی شده که برای تعامل چهره به چهره ارزش بیشتری قائل هستند و مدل های فقط دیجیتال نیازهای آنها را به قدر کافی برآورده نمی کنند. سال ها، بیمه با کلماتی چون پیچیدگی، نبود شفافیت و بی اعتمادی گره خورده بود ولی حالا، زمان یک دگرگونی فرارسیده است؛ زمان آن رسیده که بیمه، دیگر یک قرارداد خشک و پیچیده نباشد، بلکه دیگر یک همراه قابل اعتماد و یک پشتیبان دانا باشد. این، بیمه بازار جدید است: ما دیگر تنها یک پلتفرم خرید آنلاین بیمه نیستیم؛ ما همراه شما برای آینده ای امن تر و آرام تر هستیم.

1404/06/01
10:47:56
0.0 / 5
6
تگهای خبر: آنلاین , ابزار , ارز , بازار
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
سیب پال sibPal
پربیننده ترین ها

پربحث ترین ها

جدیدترین ها

سیب پال

اخبار اقتصادی ؛ سیب پال، خدمات مالی هوشمندانه، همراه شما در دنیای اقتصاد

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است