شروع طرح جدید فروش سایپا از ۲۳ خرداد

شروع طرح جدید فروش سایپا از ۲۳ خرداد سیب پال: گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد تا در آستانه عید سعید قربان، پیش فروش محصولات خود با موعد تحویل مهر ماه سال جاری را از روز چهارشنبه هفته جاری ( 23 خرداد ماه) با هدف افزایش عرضه محصولات خود و تنظیم بازار خودروی کشور، اجرائی کند.


به گزارش سیب پال به نقل از ایسنا، طبق اعلام این گروه خودروسازی، سایپا به مناسبت عید سعید قربان و در امتداد افزایش عرضه محصولات و تنظیم بازار در نظر دارد، پیش فروش محصولات خودرا برای هر سه دسته متقاضیان (عادی، مادران و دارندگان خودرو های فرسوده) از روز چهارشنبه (۲۳ خرداد ماه) شروع کند.
متقاضیان از ساعت ۱۰ بامداد چهارشنبه تا پایان زمان تکمیل ظرفیت فرصت دارند تا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com برای ثبت درخواست خودروی مورد نظر خود اقدام نمایند.
نوع محصولاتی که مقرر است در این مرحله از فروش عرضه شوند، هنوز بصورت رسمی از طرف گروه سایپا منتشر نشده است؛ اما طبق پیگیری ایسنا، از این گروه خودروسازی، بمحض مشخص شدن در اختیار این خبرگزاری قرار خواهد گرفت.
سایپا تاکید دارد که ثبت نام در این طرح فروش، فقط بوسیله آدرس ذکر شده، امکان پذیر است و در صورت استفاده از سایر آدرس ها، عواقب آن بر عهده متقاضیان خواهد بود.




منبع:

1403/03/21
13:44:19
0.0 / 5
197
تگهای خبر: اینترنت , بازار , سایت , عرضه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است