راهکار جنرال موتورز برای تقویت رشد تجاری
به گزارش سیب پال شرکت خودروسازی جنرال موتورز اعلام نمود که استیو هیل، نایب رییس شورلت، یک سازمان استراتژی های رشد تجاری جدید را رهبری خواهد نمود که شامل عملیات فروش ناوگان و خرده فروشی خودرو می شود.
به گزارش سیب پال به نقل از ایسنا، جنرال موتورز سازمان جدیدی را برای تقویت رشد تجاری بوجود می آورد. این خودروساز مستقر در دیترویت اظهار داشت: شرکت جدید بر فعالیتهای بین برندهای فعلی که سبب تقویت برندهای جنرال موتورز و موقعیت این شرکت در بازار می شود، نظارت خواهد نمود.
همچنین، این شرکت اعلام نمود که هیل ناوگان جنرال موتورز، عملیات فروش ایالات متحده وگروه های نوآوری خرده فروشی خودرو های الکتریکی را نظارت خواهد نمود.
ماه گذشته، این خودروساز اعلام نموده بود که عرضه خودرو های الکتریکی جدید را سرعت خواهد بخشید.
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب