مشاركت بانك ملت در طرح های توسعه ای ارمنستان

مشاركت بانك ملت در طرح های توسعه ای ارمنستان به گزارش سیب پال مدیر عامل بانك ملت در دیدار با سفیر ایران در ایروان اعلام نمود كه این بانك در طرح های توسعه ای ارمنستان مشاركت می كند.


به گزارش سیب پال به نقل از ایرنا، محمد بیگدلی مدیر عامل بانك ملت در سفری كه به منظور توسعه فعالیت های شعبه این بانك در ایروان داشت، با سید كاظم سجادی سفیر ایران در ارمنستان دیدار كرد.
سجادی در این دیدار با اشاره به افزایش همكاریهای تجاری و اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران با ارمنستان خواهان توسعه فعالیت های بانك ملت در این كشور و عرضه تسهیلات بانكی شامل اعطای وأم های تجاری و مشاركت این نهاد پولی و بانكی در طرح های توسعه ای ارمنستان همچون همكاری در توسعه نیروگاه های برق ابی، خورشیدی و سایر پروژه های زیربنایی در این كشور شد.
بیگدلی هم افزایش حضور تجار و بازرگانان ایرانی در ارمنستان و كشورهای حوزه اتحادیه اوراسیا را یكی از دلایل اصلی رشد فعالیت های این بانك دانست و گفت شعبه بانك ملت ارمنستان یكی از فعال ترین نهاد های پولی و بانكی در خارج از كشور بوده و آمادگی دارد جهت بسط و توسعه همكاری تجاری واقتصادی و عرضه خدمات و مساعدت های بانكی به تجار و سرمایه گذاران ایرانی، نهایت همكاری را مبذول نماید.
مدیر عامل بانك ملت ضمن تایید اظهارات سفیر ایران در مورد گسترش فعالیت در ارمنستان، از مشاركت این بانك در طرح های توسعه ای ارمنستان استقبال كرد.
اروپام*391*3404**انتشار: محسن اسماعیلی

 

1396/09/09
01:03:46
5.0 / 5
4476
تگهای خبر: اقتصاد , بانك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است