رشد بیشتر از 6درصدی تولیدات پارس خودرو در 5 ماه نخست سال جاری

رشد بیشتر از 6درصدی تولیدات پارس خودرو در 5 ماه نخست سال جاری بررسی آمار عملكرد شركت پارس خودرو در سامانه كدال حاكی از تولید ۴۱ هزار و ۶۷۱ دستگاه خودرو از آغاز سال جاری تا آخر مردادماه و رشد ۶.۴۵ درصدی آن در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.


بر پایه این آمارها، تا آخر مردادماه دو هزار و ۷۵۱ دستگاه خودرو در گروه رنو، دو هزار و ۱۱۹ دستگاه خودرو در گروه برلیانس، ۲۳ هزار و ۷۰۳ دستگاه خودرو در خانواده ایکس ۱۰۰ (پراید)، ۱۲ هزار و ۱۲۶ دستگاه خودرو در گروه کیو۲۰۰ (کوییک)، همینطور ۷۳۰ دستگاه در گروه اس ۲۰۰ (ساینا) و ۲۴۲ دستگاه کوییک معمولی در این شرکت تولید شد.
چهار هزار و ۵۷۱ دستگاه از مجموع تولیدات یاد شده مربوط به آمار مردادماه این شرکت است.
ضمن اینکه برای اولین بار طی سال های گذشته عدد صفر در مقابل جدول تولید خانواده ایکس ۱۰۰ (پراید) این شرکت در مردادماه قرار گرفت.
به گزارش سیب پال به نقل از ایرنا، پارس خودرو تولید محصول گروه ایکس ۱۰۰ (پراید) را به صورت حق الزحمه ای برای شرکت سایپا انجام می داد.
بنابر تصمیم شورایعالی استاندارد، تولیدات خانواده پراید (به غیر از سایپا ۱۵۱ یا همان وانت پراید که وزارت صنعت برای رفع کمبودها در حوزه وانت تداوم تولید آنرا خواهان شده بود)، از آغاز مردادماه به علت ناتوانی در پاس کردن استانداردهای ۸۵گانه متوقف گردید.



منبع:

1399/06/06
14:35:33
5.0 / 5
1844
تگهای خبر: تولید , دستگاه , شركت , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است