جزئیات حمایت هوشمند از بازار سرمایه

جزئیات حمایت هوشمند از بازار سرمایه به گزارش سیب پال یك عضو شورایعالی بورس درمورد جلسه امروز این شورا توضیح داد: با عنایت به این كه اعضای شورا اتفاق نظر داشتند بازار در حال اصلاح است نه ریزش، قرار شد حمایت های هوشمند از بازار صورت بگیرد و همینطور عرضه دارادوم صورت گیرد.


حسین سلاح ورزی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به جلسه بامداد امروز شورایعالی بورس اظهار نمود: امروز جلسه مفصلی برگزار گردید و در این نشست ضمن عرضه گزارش کاملی از وضعیت بازار در ایام گذشته و بررسی عوامل موثر بر نوسانات بازار، همه اعضا این اتفاق نظر را داشتند که اتفاقی که در بازار رخ داده اصلاح است و نمی توان تلقی ریزش از ان داشت.
وی افزود: اما به جهت اینکه بازار در ریل درست قرار بگیرد بحث چگونگی حمایت هوشمند در جلسه عنوان شد و در چند محور مورد بحث قرار گرفت. یکی از محورها تقویت صندوق تثبیت و صندوق پشتیبانی از بازار بود. این صندوق ها از نظر منابع وظیفه تنظیم گری را در بازار دارند. منابع باید تقویت شود، ضمن اینکه خود صندوق ها هم بتوانند از مکانیزم بازارگردانی هوشمند استفاده کنند تا بدون اینکه انحصاری در بازار ایجاد شود، بازار بتواند روال خویش را ادامه دهد.
این عضو شورایعالی بورس با اشاره به حضور نماینده دولت و بانک مرکزی در جلسه مذکور، اظهار داشت: رئیس شورایعالی بورس بعنوان نماینده دولت و رئیس کل بانک مرکزی هم در این نشست حضور داشتند از نگاه مثبت برای تقویت بازار و پشتیبانی از بازار صحبت کردند.
سلاح ورزی افزود: همینطور درمورد ساز و کار عرضه دارادوم هم بدر جلسه صحبت و قرار شد این کار هم صورت گیرد. امیدواریم در ایام آینده شاهد بهبود بازار باشیم.




منبع:

1399/06/01
14:18:20
5.0 / 5
1689
تگهای خبر: بازار , بانك , بانك مركزی , بورس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است