بیت كوین به پرواز درآمد!

بیت كوین به پرواز درآمد! سیب پال: ارزش بیت كوین در معاملات امروز بیش از 14 درصد بالا رفت.


به گزارش سیب پال به نقل از سی ان بی سی، بعد از آن كه كشورها و بانكهای مركزی در سراسر جهان از انجام اقدامات حمایتی بیشتری از بازارهای مالی خود خبر دادند، ارزش بیت كوین و سایر ارزهای دیجیتالی به شدت افزایش یافت.
تابحال بیش از ۳۸۱ هزار و ۷۶۱ مورد مبتلاشدن به كرونا گزارش شده است كه در این بین ۱۶ هزار و ۵۵۸ نفر جان خودرا از دست داده اند. در میان كشورهای مختلف، بالاترین تلفات مربوط به ایتالیا با ۶۰۷۷ نفر، چین با ۳۲۷۷ نفر، اسپانیا با ۲۳۱۱ نفر، ایران با ۱۸۱۲ نفر و فرانسه با ۸۶۰ نفر بوده است.
كووید-۱۹ تابحال در چین، ژاپن، كره جنوبی، سنگاپور، هنگ كنگ، تایلند، تایوان، مالزی، ایران، ایتالیا، استرالیا، آلمان، آمریكا، ویتنام، فرانسه، ماكائو، كانادا، امارات متحده، اتریش، الجزایر، كرواسی، سوییس، رومانی، انگلیس، فیلیپین، هند، روسیه، اسپانیا، بلژیك، كامبوج، مصر، فنلاند، اسرائیل، كویت، عمان، افغانستان، اسرائیل، لبنان، نپال، سریلانكا، سوئد و خیلی از شكورهای دیگر گزارش شده است.
بعد از آن كه بانك مركزی آمریكا اعلام كرد، به خرید اوراق قرضه شدت می بخشد و كاخ سفید نیز از احتمال افزایش بسته پشتیبانی از اقتصاد به ۲.۵ تریلیون دلار خبر داد، نفس تازه ای به بازار ارزهای دیجیتال رسید به شكلی كه تنها در ۲۴ ساعت اخیر ( به وقت شرقی) ارزش كل بازار ارزهای دیجیتالی ۱۴ میلیارد دلار افزایش یافته است!
بهای بی كوین بعد از آن كه در هفته های اخیر تا پنج هزار دلار نیز كاهش یافته بود در معاملات امروز با ۱۴.۶ درصد افزایش به ۶۷۰۱.۰۴ هزار دلار رسید تا در یكی از بالاترین سطوح دو ماه اخیر قرار گیرد. نوسانات شدید بیت كوین سبب شده است كه خیلی از افراد نسبت به ورود برای معامله این ارز احتیاط كنند؛ چونكه در بازه زمانی ژوئن تا دسامبر ۲۰۱۷ ارزش بیت كوین ۴۰۰ درصد افزایش یافت اما در بازه زمانی اكتبر تا دسامبر سال قبل ارزش آن ۳۰ درصد كم شد.
علاوه بر بیت كوین، قیمت خیلی از ارزهای دیجیتالی دیگر نیز صعودی بود؛ به شكلی كه اتریوم با ۱۳.۰۷ درصد افزایش به ۱۳۹.۹۱ دلار، بیت كوین كش با ۱۰.۸۸ درصد افزایش به ۲۲۵.۹۹ دلار، لایت كوین با ۱۰ درصد افزایش به ۴۰.۰۴ دلار، مونرو با ۱۵.۳ درصد افزایش به ۴۵.۳۱ دلار، دش با ۱۱.۳۴ درصد افزایش به ۷۰.۲۳ دلار، زدكش با ۹.۳۱ درصد افزایش به ۳۲.۶۹ دلار و دكارد با ۷.۲۵ درصد افزایش به ۱۱.۷۵ دلار رسید.




منبع:

1399/01/06
12:53:15
5.0 / 5
3189
تگهای خبر: ارز , اقتصاد , بازار , بانك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است