ارزیابی صندوق بین المللی پول از نتایج كرونا

ارزیابی صندوق بین المللی پول از نتایج كرونا به گزارش سیب پال رئیس صندوق بین المللی پول از ورود اقتصاد جهانی به ركود اطلاع داد.


به گزارش سیب پال به نقل از رویترز، كریستالینا جیورجیوا با اخطار نسبت به نتایج اقتصادی ناشی از ویروس كرونا، اظهار داشت: كووید-۱۹ می تواند جهان را با ركودی بدتر از آن چه كه سال ۲۰۰۸ صورت گرفت مواجه كند اما فكر می كنم كه سطح تولیدات جهانی در سال ۲۰۲۱ به مدار صعودی باز گردد.
جیورجیوا با ابراز رضایت از اقدامات دولت ها و نهادهای مالی در سراسر جهان برای تقویت نظام درمانی و پشتیبانی از شركت ها و كاركنان صدمه دیده از كرونا اظهار داشت: همه این اقدامات خیلی خوب است اما نباید فرموش نماییم كه شاید در آینده انجام كارهای بیشتری لازم باشد. بانكهای مركزی تابحال كارهای زیادی كرده اند اما در جبهه مالی این جنگ هنوز كارهای بیشتری وجود دارد كه انجام دهیم.
رئیس صندوق بین المللی پول با بیان آمادگی برای انجام اقدامات حمایتی بیشتر گفته است كه تابحال حدود ۸۰ كشور از این نهاد درخواست كمك كرده اند. به قول جیورجیوا صندوق پول یك تریلیون دلار بودجه برای مقابله با كرونا در نظر گرفته است.
لازم به ذكر است كه كووید-۱۹ تابحال در ۱۳۰ كشور جهان گزارش شده كه بیشتر از ۱۶ هزار نفر از ۳۵۰ هزار مبتلا به این بیماری هم تابحال جان خویش را از دست داده اند.



1399/01/05
14:12:49
5.0 / 5
3115
تگهای خبر: ارز , اقتصاد , بانك , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است