توصیه یك نماینده به سهامداران :

سهام خودرا نفروشید

سهام خودرا نفروشید به گزارش سیب پال نماینده مجلس دهم اظهار داشت: ورود بیشتر افراد به بازار سرمایه مثبت است، اما این نگرانی وجود دارد كه افراد بدون اطلاعات و دانش كافی پای به این عرصه گذاشته و متضرر شوند.


به گزارش سیب پال به نقل از خبر آنلاین به نقل از خانه ملت، جواد جمالی نوبندگانی، با اشاره به حضور و ورود گسترده سرمایه گذاران به بازار سرمایه، اظهار داشت: اساسا توجه سرمایه گذاران به بازار بورس نتایج مثبتی را برای اقتصاد كشور به دنبال دارد، برای اینكه جمع آوری نقدینگی در بازارهای اقتصادی و انتقال آن به بازار سرمایه سبب كاهش تلاطمات اقتصادی می شود. نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی افزود: در سال های اخیر شاهد بودیم كه هجوم نقدینگی جامعه به بازارهای اقتصادی سبب بروز تلاطم در بازارهای اقتصادی همچون ارز، خودرو و مسكن شد، بدین جهت ساماندهی این سرمایه ها در بازار بورس می تواند از بروز این مسائل جلوگیری كند. سرمایه گذاری در بورس سبب تقویت حوزه اقتصاد و تولید كشور می شود وی با اشاره به اینكه در تمام بازارهای سرمایه جهان، بورس مبادرت به جمع آوری سرمایه ریز و خرد می كند، اظهار داشت: سرمایه گذاری در بورس سبب تقویت حوزه اقتصاد و تولید كشور می شود، اما تجربه بیان كننده این است نگهداری سرمایه ها در بانك ها تاثیر مثبتی در اقتصاد كشور نداشته است.
بانك ها به بنگاه های اقتصادی تبدیل گشته اند این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: در شرایط كنونی بانك ها به بنگاه های اقتصادی تبدیل گشته اند كه این مسئله یكی از عوامل اصلی تورم در اقتصاد كشور است. جمالی نوبندگانی اضافه كرد: ورود بیشتر افراد به بازار سرمایه مثبت است، اما این نگرانی وجود دارد كه افراد بدون اطلاعات و دانش كافی پای به این عرصه گذاشته و متضرر شوند كه این مسئله بر عملكرد بورس تأثیر منفی می گذارد برای اینكه عملا این افراد به یك مبلغ منفی تبدیل می شوند. وی اظهار داشت: در شرایط كنونی اغلب مردم نسبت به كلیت بازار سرمایه توجیه نیستند، همین طور خیلی از افراد هنوز اطلاعات دقیقی نسبت به سقوط و صعود فاكتورهای بورس ندارند، بنابر این باید دستگاه های متولی نسبت به آموزش لازم متقاضیان اقدام نمایند. ۲۲۳۲۲۹


منبع:

1398/11/18
21:00:29
5.0 / 5
3950
تگهای خبر: آنلاین , ارز , اقتصاد , بازار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است