سهام كدام شركت ها امروز بیشترین رشد را تجربه كردند؟

سهام كدام شركت ها امروز بیشترین رشد را تجربه كردند؟ به گزارش سیب پال تسنیم نوشت: سهامداران شركت های داده گستر عصو نوین-های وب، گروه دارویی سبحان و سیمان فارس امروز در بورس و معامله گران شركت های سرمایه گذاری اعتلا البرز، صنعت روی زنگان و سرمایه گذاری مسكن الوند در فرابورس بیشترین سود را كسب كردند.



شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۵۷۹۰واحدی پایان یافت و تعداد ۶میلیارد و ۳۵میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۴۰۰۵میلیارد تومان در ۶۶۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.
بر این اساس سهامداران شركت های داده گستر عصو نوین-های وب، گروه دارویی سبحان و سیمان فارس امروز بیشترین افزایش قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شركت سالمین، قند اصفهان و خوراك دام پارس نیز بیشترین كاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲۳۲۹میلیون ورقه به ارزش ۶۸۳۹میلیارد تومان در ۳۸۱هزار نوبت، آیفكس ۶۳واحد رشد كرد و در ارتفاع ۵۳۵۱واحد قرار گرفت.
در این بازار هم امروز سهامداران شركت های سرمایه گذاری اعتلا البرز، صنعت روی زنگان و سرمایه گذاری مسكن الوند بیشترین رشد را داشتند و شركت های نفت پاسارگاد، سرمایه گذاری توسعه و عمران استان كرمان و شیر پاستوریزه گلستان بیشترین كاهش قیمت را تجربه كردند.
۲۲۳۲۲۷

1398/11/06
22:21:57
5.0 / 5
4123
تگهای خبر: ارز , بازار , بورس , سرمایه گذاری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است