چند نماد بورسی متوقف است؟

چند نماد بورسی متوقف است؟ به گزارش سیب پال تا آخر آخرین روز معاملاتی هفته جاری ۱۱ نماد در بازار اول و دوم بورس تهران به علل مختلف كه عمده آنها برگزاری مجمع عمومی است، متوقف بودند.


به گزارش سیب پال به نقل از ایسنا، تا آخرین روز معاملاتی هفته اخیر نماد ۱۱ شركت در بورس تهران متوقف بود. نماد سرمایه گذاری خوارزمی در بازار اول بورس معامله می شود از ششم آبان ماه به علت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه متوقف است.
نماد شركت كالسیمین كه در بازار اول بورس معامله می شود به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف در آخرین روز معاملاتی متوقف گردید. همینطور در این روز نماد حمل و نقل بین المللی فارس، نوش مازندران و ایران ارقام كه هر سه در بازار بورس دادوستد می شوند متوقف گردید.
نوش مازندران به علت تغییرات قیمت بیشتر از ۵۰ درصد در ۱۵ روز متوالی و ایران ارقام به علت برگزاری مجمع عمومی عادی به صورت فوق العاده برای انتخاب اعضای هیات مدیره متوقف شده است.
نمادهای درخشان تهران، لوله و ماشین سازی ایران كه در بازار دوم دادوستد می شوند به علت برگزاری مجمع عمومی عادی به صورت فوق العاده به ترتیب در ششم و هشتم این ماه متوقف شدند.
سرمایه گذاری اعتبار ایران هم كه در بازار دوم دادوستد می شود به علت برگزاری مجمع عمومی سالیانه از چهارم آبان ماه متوقف است.
از دیگر نمادهای متوقف می توان به نماد بانك انصار و كنتورسازی ایران اشاره نمود.




منبع:

1398/08/09
16:56:40
5.0 / 5
3936
تگهای خبر: ارز , بازار , بانك , بورس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است