فرابورس برای دومین دوره متوالی نایب رییس كمیته كاری فیاس شد

فرابورس برای دومین دوره متوالی نایب رییس كمیته كاری فیاس شد سیب پال: بیست وهشتمین مجمع سالانه فدراسیون بورس های آسیایی و اروپایی (FEAS) در مسقط، پایتخت عمان انجام شد و فرابورس ایران در جایگاه خود بعنوان نایب رییس كمیته كاری و عضو هیات مدیره این فدراسیون باقی ماند.


به گزارش سیب پال به نقل از ایسنا، هم زمان با برگزاری مجمع سالانه فدراسیون بورس های آسیایی و اروپایی (FEAS) در مسقط پایتخت عمان، جلسات هیات مدیره، كمیته كاری و كمیته حسابرسی فدراسیون بورس های آسیایی و اروپایی نیز برپا شد كه در انتخابات برگزارشده به منظور تعیین نایب رییس كمیته كاری، فرابورس ایران برای دومین دوره متوالی توانست جایگاه نایب رئیسی این كمیته را به دست آورد.
همین طور به منظور تعیین سه جایگاه هیات مدیره فدراسیون بورس های آسیایی و اروپایی، انتخاباتی انجام شد كه پس از شمارش آرا، فرابورس بعنوان هیات مدیره فیاس ابقا و بورس های تهران و عمان نیز موفق به كسب دو جایگاه دیگر شدند.
از دیگر جلسات بیست وهشتمین مجمع سالانه فیاس، انتخابات اعضای كمیته حسابرسی بود كه بورس دمشق بعنوان نایب رییس و سپرده گذاری مسقط و بورس آستانه بعنوان سایر اعضای این كمیته انتخاب شدند. هم اكنون بورس بخارست ریاست كمیته حسابرسی را بر عهده دارد.
فیاس با هدف كمك به همكاری، توسعه، پشتیبانی و ارتقای بازارهای سرمایه در منطقه اوراسیا یعنی اروپا، آسیا و حوزه دریای مدیترانه در ۱۶ مه ۱۹۹۵ در استانبول با ۱۲ عضو، بنیان گذاشته شد و هم اكنون این فدراسیون دارای ۳۵ عضو است.
فرابورس ایران بعنوان یكی از اعضای فعال بورس های آسیایی و اروپایی، شهریورماه امسال از هفتمین دوره آموزشی ویژه اعضای این فدراسیون تحت عنوان Onsite Training میزبانی كرد. هدف از این دوره، انتقال دانش میان بورس ها و نهادهای مالی منطقه و آشنایی كاركنان بازار سرمایه با دستاوردهای نهادهای متناظر خود بود.




منبع:

1398/08/04
14:13:27
5.0 / 5
4510
تگهای خبر: بازار , بورس , سپرده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است