دلار متوقف و بقیه ارزها ارزان شدند، آرامش بازار ارز درانتها هفته

دلار متوقف و بقیه ارزها ارزان شدند، آرامش بازار ارز درانتها هفته سیب پال: بازار ارز هفته را بدون نوسان چشم گیر به انتها رساند. قیمت دلار بدون تغییر نسبت به روز گذشته 11 هزار و 395 تومان ماند.



به گزارش سیب پال به نقل از خبر آنلاین امروز پنج شنبه ۱۸ مهرماه ۹۸ قیمت فروش دلار در صرافی های مجاز بانكی ۱۱هزار و ۴۰۰ تومان اعلام گردید كه تا زمان تنظیم گزارش با كاهش بسیار اندك به ۱۱ هزار و ۳۹۵ تومان رسید. این در شرایطی است كه نرخ خرید دلار از مردم به قیمت ۱۱هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شد. بر همین مبنا قیمت فروش یورو در صرافی های بانك ها ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی ها ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.
گفتنی است امروز پوند انگلیس به قیمت ۱۴هزار و ۱۶۷ تومان، لیر تركیه یكهزار و ۹۸۹ تومان، یوان چین یكهزار و ۶۲۸ تومان و ین ژاپن ۱۰ هزار و ۷۰۶ تومان مبادله شد.
هفته جاری هفته ای بدون تنش و نوسان در بازار ارز بود. اغلب كارشناسان اعتقاد دارند ریسك و حاشیه سود سرمایه گذاری در بازار ارز سرمایه داران را بر آن داشته است تا دارایی خودرا به بازار سرمایه منتقل كرده و از بازار ارز بیرون بروند.

۲۲۶۲۲۶


منبع:

1398/07/19
23:01:34
5.0 / 5
3838
تگهای خبر: آنلاین , ارز , بازار , بانك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است