ثروتمندان جهان در كدام شهرها زندگی می كنند؟

ثروتمندان جهان در كدام شهرها زندگی می كنند؟ به گزارش سیب پال شهرهای آمریكا كماكان محبوب ترین مقصد ثروتمندان هستند.


به گزارش سیب پال به نقل از ایسنا، موسسه " ولث ایكس" در گزارش جدید ثروت خود اعلام نمود كه ۱۸.۹ درصد از كل افرادی كه ۳۰ میلیون دلار و بیشترثروت دارند در ۱۰ شهر جهان زندگی می كنند كه از این ۱۰ شهر، ۶ شهر در آمریكا قرار دارند.
در ادامه با شهرهایی كه بیشترین ساكنان ثروتمند در جهان را دارند آشنا می شوید:
۱-نیویورك
هم اكنون ۸۹۸۰ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در نیویورك زندگی می كنند كه این رقم در مقایسه با سال قبل ۱.۳ درصد افزایش یافته است. نیویورك كه همواره یكی از قطب های مالی و اقتصادی آمریكا و جهان بوده است به تنهایی محل زندگی ۱۱ درصد جمعیت ثروتمند آمریكا است.
۲- هنگ كنگ
این شهر كه در سال قبل جای خویش را به نیویورك داد، امسال هم با كاهش تعداد ثروتمندان روبرو شده است. هم اكنون ۸۹۵۰ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در هنگ كنگ زندگی می كنند كه این رقم در مقایسه با سال قبل ۱۰.۶ درصد كاهش یافته است.
۳- توكیو
پایتخت ژاپن محل سكونت ۴۰ درصد كل ثروتمندان این كشور است. هم اكنون ۷۰۹۰ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در این شهر زندگی می كنند كه این رقم در مقایسه با سال قبل ۴.۵ درصد افزایش یافته است.
۴- لس آنجلس
هم اكنون ۵۲۹۵ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در این شهر زندگی می كنند كه این رقم در مقایسه با سال قبل ۰.۹ درصد افزایش یافته است.
۵- لندن
نخستین مقصد ثروتمندان در اروپا كه با وجود نگرانی ها نسبت به مسئله برگزیت، هنوز یكی از جذاب ترین مقاصد ثروت به حساب می آید. هم اكنون ۴۰۳۵ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در این شهر زندگی می كنند كه این رقم در مقایسه با سال قبل ۵.۴ درصد افزایش یافته است.
۶- پاریس
با وجود آن كه پاریس لقب پایتخت لوكس اروپا را یدك می كشد هنوز در تعداد ثروتمندان از لندن عقب است. هم اكنون ۳۹۵۵ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در این شهر زندگی می كنند كه این رقم در مقایسه با سال قبل ۰.۱ درصد افزایش یافته است.
۷- شیكاگو
در شهری كه ۲۱ درصد جمعیت آن در فقر زندگی می كنند، شمار ثروتمندان هم بسیار زیاد است بگونه ای كه هم اكنون ۳۳۵۰ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در این شهر زندگی می كنند كه این رقم در مقایسه با سال قبل ۲.۹ درصد افزایش یافته است.
۸- سان فرانسیسكو
هم اكنون ۲۹۲۵ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در این شهر زندگی می كنند كه این رقم در مقایسه با سال قبل ۳.۷ درصد افزایش یافته است.
۹- واشنگتن دی سی
هم اكنون ۲۷۸۵ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در این شهر زندگی می كنند كه این رقم در مقایسه با سال قبل ۱.۸ درصد افزایش یافته است.
۱۰- دالاس
آخرین نماینده آمریكایی حاضر در جمع ۱۰ شهر برتر كه هم اكنون ۲۷۰۵ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در این شهر زندگی می كنند كه این رقم در مقایسه با سال قبل ۲.۹ درصد افزایش یافته است.



1398/07/18
19:02:52
5.0 / 5
3966
تگهای خبر: اقتصاد , دلار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است