فرصت بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیاتی تمدید می شود؟

فرصت بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیاتی تمدید می شود؟ به گزارش سیب پال مودیان مالیاتی، فرصت استفاده از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم مالیاتی قابل بخشش را از دست ندهند.


به گزارش سیب پال به نقل از خبر آنلاین و به نقل از سازمان مالیاتی ایران، معاون سازمان امور مالیاتی كشور اظهار داشت: مودیان مالیاتی با پرداخت اصل بدهی خود تا آخر مهر، فرصت استفاده از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم مالیاتی قابل بخشش را از دست ندهند. نادر جنتی اظهار داشت: یكی از مهم ترین اقداماتی كه در سال رونق تولید صورت گرفته است، بخشودگی جرائم مالیاتی قابل بخشش است.
وی ادامه داد: این سازمان در جهت پشتیبانی از تولید و كالای ایرانی و به منظور پشتیبانی از فعالان اقتصادی، رعایت اصل تكریم ارباب رجوع و افزایش رضایت مندی مودیان مالیاتی، تصمیماتی اتخاذ نمود كه در جهت آن مودیان اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی غیردولتی، در صورت پرداخت مانده بدهی قطعی شده خود، در اجرای مقررات ماده ۱۹۱ قانون مالیات های مستقیم مورد بخشودگی قرار می گیرند. معاون سازمان امور مالیاتی كشور با اشاره به اینكه ۱۰۰ درصد جرائم قابل بخشش مودیانی كه تا آخر مهر ۱۳۹۸ مانده بدهی قطعی شده خویش را پرداخت كنند بخشیده می شود، اظهارداشت: در صورت پرداخت نكردن بدهی مالیاتی قطعی شده و برخورداری از تسهیلات یاد شده، این امكان در سال آینده فراهم نخواهد بود. 226۲۳۱

1398/07/08
14:14:17
5.0 / 5
4293
تگهای خبر: آنلاین , اقتصاد , تولید , كالا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است