ابوترابی:

دلالان و سودجویان مانع كاهش قیمت كالاها هستند، تعزیرات حكومتی ورود كند

دلالان و سودجویان مانع كاهش قیمت كالاها هستند، تعزیرات حكومتی ورود كند به گزارش سیب پال یك عضو كمیسیون شوراها و امور داخلی با تاكید بر اینكه «سودجویی عده ای مانع همسان سازی قیمت ها شده است»، اظهار داشت: علاوه بر تعزیرات حكومتی باید سایر بخش ها هم به میدان آمده و در مقابل افراد سودجو و دلالان بایستند.


ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با ایسنا درباره اینكه چرا متناسب با كاهش نرخ ارز، قیمت كالاهای اساسی كاهش نمی یابد، از اصلی ترین علل این مورد را سودجویی افراد سودجو دانست و تصریح كرد: امروز قیمت ارز از حدود ۱۸ هزار تومان كاهش یافته و به حدود ۱۱هزار تومان رسیده است اما سودجویی عده ای سودجو و دلالان مانع همسان سازی قیمت كالاها متناسب با كاهش نرخ ارز شده است.
نماینده مردم نجف آباد در مجلس خاطرنشان كرد: تعزیرات حكومتی باید به این مورد ورود كرده و در مقابل افراد سودجو و دلال بایستد. البته با عنایت به گستردگی این موضوع، این بخش به تنهایی نمی تواند با سودجویان برخورد كند بلكه باید سایر دستگاه ها به میدان آمده و حتی از پتانسیل نیروی مردمی هم استفاده گردد.
این عضو كمیسیون شوراها و امور داخلی در ادامه تصریح كرد: برای این مورد كمبود قانون هم نداریم و دستگاه های اجرایی باید با بهره گیری از قوانین موجود در مقابل سودجویان و دلالان بایستند.
ابوترابی در انتها با تاكید بر اینكه «مردم سرمایه اجتماعی نظام اسلامی هستند»، اظهار داشت: نباید با بعضی از كارشكنی ها زمینه نارضایتی مردم را فراهم نموده و به اعتماد آنها نسبت به حاكمیت خدشه وارد نماییم. باید همه دستگاه ها در جهت خدمت رسانی به مردم و رفع مشكلات آنان تمام توان خویش را به كار گیرند.



1398/06/25
13:37:31
5.0 / 5
4329
تگهای خبر: ارز , دستگاه , قیمت , كالا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است