رشد اقتصادی آمریكا كم می شود

رشد اقتصادی آمریكا كم می شود سیب پال: دفتر منطقه ای فدرال رزرو به كاهش رشد اقتصادی آمریكا اعتراف كرد.


به گزارش سیب پال به نقل از رویترز، دفتر منطقه ای بانك مركزی آمریكا در اتلانتا با مدل سازی اقتصاید پیش بینی نمود رشد اقتصادی آمریكا در سه ماهه دوم امسال به ۲.۲ درصد كم شود كه در صورت تحقق حدودا یك درصد كمتر از رقم ثبت شده مربوط به رشد سه ماهه نخست بزرگ ترین اقتصاد جهان است.
این بانك با اشاره به ریسك های موجود بر سر راه اقتصاد آمریكا همچون جنگ تجاری با چین اعلام نموده است درها به روی كاهش نرخ بیشتر بهره باز است و تصمیم گیری در این خصوص كاملا بستگی به آمارهای اقتصادی و وضع موجود خواهد داشت.
دفتر بانك مركزی امریكا در اتلانتا در شرایطی از امكان كاهش بیشتر نرخ بهره آگاهی داده است كه قبل تر روسای دفاتر منطقه ای فدرال رزرو در بوستون و كانزاس گفته بودند كه تضمینی درباب كاهش بیشتر نرخ بهره وجود ندارد و همین مساله سبب سردرگمی معامله گران شده است.
جان بریگز، استراتژیست ارشد موسسه " نت وست ماركتس" اظهار داشت: پاول (رئیس بانك مركزی آمریكا) همه را سردرگم كرده است. هنوز از كاهش بیشتر نرخ بهره در ماه سپتامبر مطمئن نیستیم و این احتمال پنجاه پنجاه است. بازارها مشتاق كاهش بیشتر نرخ بهره هستند اما الان كسی خیلی مطمئن نیست كه این كاهش ادامه دار باشد. فكر نمی كنم فضای نامطمئن فعلی خیلی به هدفی كه فدرال رزرو می خواهد بدان برسد كمك نماید.
از طرف دیگر میشل فرولی، اقتصاد دان ارشد آمریكا در بانك "جی پی مورگان" معتقد می باشد كه بانك مركزی آمریكا برای تعیین برآورد خود از رشد اقتصادی، بیشتر از نرخ بهره روی مسائل تجاری و جهانی متمركز شده است.
با رشد اقتصادی مثبت ماه ژوئن، آمریكا برای ۱۲۱ ماه متوالی رشد مثبت داشته است كه ركوردی بی نظیر در تاریخ این كشور شمرده می شود. این روند كه از ژوئن ۲۰۰۹تاكنون ادامه داشته است طولانی تر از رشد مثبت در بازه زمانی مارس ۱۹۹۱تا مارس ۲۰۰۱ شمرده می شود.



1398/05/14
14:03:56
5.0 / 5
3686
تگهای خبر: اقتصاد , بازار , بانك , بانك مركزی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است