مراقب اطلاعات بانكی تان باشید

بازهم كلاهبرداری با 5000 تومان پیامك بانكی تان را 2 سال تمدید كنید

بازهم كلاهبرداری با 5000 تومان پیامك بانكی تان را 2 سال تمدید كنید به گزارش سیب پال درپی ارسال پیامكی با مضمون ˮبا پرداخت ۵۰۰۰ تومان به مدت دو سال سامانه پیامكی بانكی خورا را تمدید كنیدˮ برای برخی افراد، بانك مركزی نسبت به كلاهبرداری با این ترفند اخطار داد و تصریح كرد كه اطلاعات حساب بانكی خویش را به افراد ناشناس و از راه هر كانال ارتباطی، عرضه نكنید.


به گزارش سیب پال به نقل از ایسنا، اخیراً برخی افراد پیامكی دریافت كرده اند با این مضمون كه «مهلت سرویس پیامك بانكی حساب شما به اتمام رسیده و الان بدون حضور در شعب بانك، سرویس اطلاع رسانی پیامكی حساب خویش را با رفتن به درگاه پرداخت بانك مركزی با پرداخت ۵، ۰۰۰ تومان به مدت دو سال تمدید كنید». در حالیكه این پیامك كلاهبرداری بوده و كلاهبرداران با این ترفند قصد دارند اطلاعات حساب بانكی افراد را به منظور سودجویی و فیشینگ (phishing ) به دست آورند.
بانك مركزی در این زمینه ضمن اخطار به هموطنان، اعلام نمود كه این بانك هیچ گونه درگاه پرداخت بانكی ندارد و این اقدام، كلاهبرداری محسوب می شود؛ ازاین رو از عرضه اطلاعات حساب خود به افراد ناشناس و از راه هر كانال ارتباطی، اكیداً خودداری كنید.





1398/04/11
13:45:16
5.0 / 5
4435
تگهای خبر: بانك , بانك مركزی , سرویس , عرضه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است