حقایقی جالب درباره اقتصاد سان فرانسیسكو

حقایقی جالب درباره اقتصاد سان فرانسیسكو سیب پال: سان فرانسیسكو یكی از ثروتمندترین و گران ترین شهرهای آمریكاست.


به گزارش سیب پال به نقل از بیزینس اینسایدر، سان فرانسیسكو یكی از قلب های تپنده اقتصاد آمریكا به حساب می آید و میزبان شركت ها و كسب و كارهای زیادی در خود است.
برای خیلی از آمریكایی ها امكان خرید خانه در این شهر به علت بالا بودن قیمت خانه وجود ندارد. در ادامه با حقایقی از اقتصاد این شهر آشنا می شویم:
۱- متوسط درآمد خانوارهای ساكن این شهر ۹۸ هزار و ۷۱۰ دلار در سال است كه ۶۳ درصد بیشتر از متوسط درآمد سالانه آمریكایی به حساب می آید. این شهر سومین شهر آمریكایی از نظر دارا بودن بیشترین تعداد میلیاردرها بعد از نیویورك و لس آنجلس است.
۲- متوسط هزینه اجاره یك خانه دو خوابه در این شهر ۴۵۰۶ دلار در ماه است كه تقریباً سه برابر میانگین ۱۷۰۰ دلاری در كل آمریكاست. این شهر گران ترین شهر برای اجاره مسكن در آمریكاست.
۳- متوسط قیمت خرید خانه در این شهر ۱.۳ میلیون دلار است كه ۴.۴ برابر متوسط قیمت خرید خانه در آمریكا به حساب می آید. ۸۱ درصد خانه های این شهر بالای یك میلیون دلار قیمت دارند.
۴- فقط ۱۲ درصد از ساكنان شهر سان فرانسیسكو توانایی خرید خانه در این شهر را دارند.
۵- برای داشتن یك زندگی راحت در این شهر باید حداقل ۲۳۰ هزار و ۲۸۶ دلار در سال درآمد داشت كه معادل متوسط درآمد پنج سال شهروندان آمریكایی است.
۶- هزینه بالای مسكن سبب شده بعضی از ساكنان این شهر در اتومبیل یا قایق زندگی كنند! در سال ۲۰۱۸ حدود ۸۰۰۰ نفر از ساكنان این شهر در وسایل نقلیه زندگی می كرده اند.
۷- حداقل درآمد مورد نیاز برای یك خانواده چهار نفره در این شهر ۱۴۸ هزار و ۴۴۰ دلار در سال است كه بیشتر از هر شهر دیگری درآمریكاست.
۸- برای قرار گرفتن در دهك بالای درآمدی این شهر باید درآمدی معادل چهار میلیون دلار در سال داشته باشید.



1398/03/09
14:24:18
5.0 / 5
3804
تگهای خبر: اقتصاد , خرید , دلار , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است