توقف روند صعودی دلار در بازارهای جهانی

توقف روند صعودی دلار در بازارهای جهانی سیب پال: سپس رسیدن دلار به بالاترین سطح خود در بیست و سه ماه اخیر، سرانجام ارزهای مهم جهانی توانستند جایگاه خود در مقابل دلار را تقویت نمایند.


به گزارش سیب پال به نقل از رویترز، دلار كه در روز گذشته به بالاترین سطح ۲۳ ماه اخیر خود رسیده بود، امروز و با افزایش اخبار مثبت از رقبای این ارز اندكی عقب نشست. جلسه هفتگی بانك مركزی آمریكا، مذاكرات اتحادیه اروپا و انگلیس بر سر برگزیت و آمار دستمزدهای آمریكا همچون عواملی هستند كه این هفته می توانند مسیر بعدی دلار را تعیین كنند.
در بازارهای ارزی آمریكا، شاخص دلار كه نرخ برابری آن در مقابل یورو، ین، پوند و سه ارز دیگر را اندازه می گیرد با ۰.۱۴ درصد كاهش به ۹۷.۸۶۵ واحد رسید. شاخص دلار قبل تر با رسیدن به ۹۸.۳۳ واحد در بالاترین سطح خود از ماه می سال ۲۰۱۷ قرار داشت.
چاك تامز، مدیر سبد دارایی مؤسسه "منولایف منیجمنت" اظهار داشت: این هفته خبرهای اقتصادی زیادی از سراسر جهان خواهیم داشت و مردم منتظر تغییرات زیادی هستند.
هر یورو در مبادلات امروز با ۰.۳۳ درصد افزایش به ۱.۱۱۸۵ دلار رسید اما تعطیلات یك هفتگی ژاپن به سبب تاج گذاری امپراطور جدید این كشور موجب شد تا دلار با ۰.۱۹ درصد صعود به ۱۱۱.۷۲ ین برسد. حالا معامله گران منتظر نتایج نشست فردای مقامات فدرال رزرو برای مشخص تر شدن چشم انداز بزرگ ترین اقتصاد جهان هستند.
اقتصاد آمریكا اخیراً سه ماهه نخست سال را با رشد فراتر از پیش بینی به اختتام رساند و طبق اعلام مقامات دولتی، تقویت مخارج دولتی و صادرات این كشور به دیگر نقاط جهان موجب شد تا رشد فصلی آمریكا به ۳.۲ درصد برسد.
در مقابل سایر ارزها، هر دلار به ازای ۶۹.۸۱۱ روپیه هند، ۱.۴۱۹۳ دلار استرالیا، ۱.۳۴۶۱ دلار كانادا، ۱.۳۶۲ دلار سنگاپور، ۱.۰۱۹۳ فرانك سوئیس و ۶.۷۳۷۳ یوان چین مبادله شد. هم چنین تابلوهای صرافی عدد ۱.۲۹۳۹ دلار را به ازای هر پوند نشان دادند.




منبع:

1398/02/10
13:35:07
5.0 / 5
3703
تگهای خبر: ارز , اقتصاد , بازار , بانك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است