مفتح مطرح كرد:

ضرورت عدم محدودیت اصلاحات اقتصادی به دوران بررسی بودجه

ضرورت عدم محدودیت اصلاحات اقتصادی به دوران بررسی بودجه به گزارش سیب پال، سخنگوی كمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: در روزهای تصویب بودجه در مجلس، پیشنهادات متعددی در مورد انجام اصلاحات اقتصادی در كشور عنوان شد. نباید امر مهم اصلاحات اقتصادی را به فرصت كوتاه بررسی بودجه محدود نماییم.


به گزارش سیب پال به نقل از ایسنا؛ محمدمهدی مفتح در نطق میان دستور جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه) ضمن تبریك روز پاسدار و ولادت امام حسین (ع) اظهار داشت: تعیین روز ولادت امام حسین بعنوان روز پاسدار مبین این معناست كه پاسداران عزیز در پشتیبانی از اسلام و دفاع از محرومان و ستیز با مستكبران به صورت جان بر كف در صحنه هستند. اقدام نابخردانه سردمداران نظام استكباری آمریكا در مورد سپاه پاسداران را محكوم می كنم.
مفتح اضافه كرد: امام خمینی (ره) در مورد سپاه فرموده بودند: «اگر سپاه نبود، كشور نبود و چشم امید من به آنهاست» مقام معظم رهبری هم در مورد سپاه فرموده اند: «سپاه شجره طیبه و سنگر مستحكم انقلاب با هویت برجسته و ممتاز مورد نیاز برای پیشرفت كشور و حركت به سمت آرمان ها است.»
سخنگوی كمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در ادامه نطق خود تصریح كرد: انقلاب اسلامی چهار دهه پرافتخار را پشت سر گذاشت. مردم بزرگ ایران اسلامی راهپیمایی باشكوه ۲۲ بهمن ۹۷ را برگزار كردند. مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم را برای تبیین خطوط اصلی انقلاب در دهه پنجم و پس از آن اعلام فرمودند. انتظار می رود مسئولان مخاطب این بیانیه، نسبت به عملیاتی كردن ابعاد آن اقدام نمایند.
وی «رونق تولید» را چاره اساسی و بنیادی مشكلات اقتصادی دانست و اظهار داشت: قوه قضائیه، مقننه و مجریه مسئولیت بزرگی در عملیاتی كردن این شعار و تسهیل فضای كسب و كار به عهده دارند.
سخنگوی كمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: در روزهای تصویب بودجه در مجلس، پیشنهادات متعددی در مورد انجام اصلاحات اقتصادی در كشور عنوان شد. نباید امر مهم اصلاحات اقتصادی را به فرصت كوتاه بررسی بودجه محدود نماییم. هم اكنون این اصلاحات باید با عنایت به اسناد بالادستی و وضعیت اقتصاد خرد و كلان در یك فضای كارشناسانه انجام گیرد.
نماینده مردم تویسركان در مورد بارندگی در این شهر اظهار داشت: حجم زیاد آب از رودخانه این شهرستان عبور كرد. به لطف كمك های دولتی و مردمی شاهد خسارات جانی نبوده ایم ولی خسارات قابل توجهی به زیرساخت ها، ابنیه و آثار تاریخی، قنوات، زمین های كشاورزی، پل و بعضی جاده های این منطقه وارد شده است. از رئیس جمهور درخواست دارم كه هر چه سریع تر نسبت به پرداخت خسارات این منطقه اقدام نمایند.



1398/01/21
14:30:56
5.0 / 5
3762
تگهای خبر: اقتصاد , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است