دستگیری ۲۰ دلال بازار ارز، افزایش ۲۰ درصدی ترافیك پایتخت در ایام پایانی سال

دستگیری ۲۰ دلال بازار ارز، افزایش ۲۰ درصدی ترافیك پایتخت در ایام پایانی سال سیب پال: رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۲۰ دلال ارز در پایتخت اطلاع داد و تصریح كرد كه اعلام قیمت كاذب و دروغین برای ارز ممنوع می باشد و پلیس در فضای مجازی هم با آن برخورد می كند.


به گزارش سیب پال به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح رعد كه قبل از ظهر امروز در پلیس پیشگیری پایتخت اجرا شد، درباره اقدامات انجام شده از جانب پلیس در بازار طلا و ارز اظهار نمود: هم اكنون بیشتر از ۱۹۰ دلال ارزی در زندان هستند و همانطور كه می دانید از ماه ها پیش طرح ویژه برخورد با دلالان در پایتخت اجرا شد.
رحیمی اضافه كرد: اما به تازگی هم گزارش هایی از فعالیت برخی از دلالان در نقاط مختلف دریافت كردیم كه بامداد امروز در عملیاتی ۲۰ نفر از این افراد دستگیر شدند و در صورتیكه فعالیت دلالان ادامه داشته باشد بطور قطع پلیس مبادرت به برخورد با آنان خواهد نمود.
رحیمی با اشاره به اینكه پلیس با فعالیت صرافی های غیر مجاز هم در هماهنگی با بانك مركزی و دستگاه قضایی مقابله كرده است، اظهار داشت: امروز دیگر می توان اظهار داشت كه هیچ صرافی غیرمجازی فعال نیست و تمامی غیرمجازها پلمب شده اند اما اگر باز هم بانك مركزی درخواستی برای برخورد با صرافی های غیرمجاز داشته باشد با آن برخورد خواهیم كرد.
رحیمی با اشاره به اینكه با اقدامات دلالان و مخلان بازار ارز در فضای مجازی هم برخورد می شود اظهار داشت: تعدادی سایت و كانال كه مبادرت به نرخ كاذب ارز و یا تشویش در بازار ارز كرده بودند كه شناسایی و مسدود شده و گردانندگان آنها هم احضار شدند.
رئیس پلیس پایتخت تصریح كرد كه اعلام قیمت كاذب و دروغین برای ارز ممنوع می باشد و پلیس در فضای مجازی هم با آن برخورد می كند.
رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح ترافیك در روز پنجشنبه اشاره نمود و اظهار داشت: اجرای طرح ترافیك و زوج و فرد در روز پنجشنبه با درخواست پلیس بوده و دلیل آن هم بالا رفتن حجم ترافیك صبحگاهی و افزایش آلودگی هوا در این روز بود.
رحیمی همینطور از افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی ترافیك عصرگاهی همزمان با آغاز خریدهای شب عید اطلاع داد و اظهار داشت: با عنایت به حضور شهروندان در مراكز خرید طرح ویژه در این مراكز خواهیم داشت و طرح های ویژه ترافیكی هم در این ایام اجرا خواهد شد.



1397/11/30
14:10:36
5.0 / 5
3982
تگهای خبر: ارز , بازار , بانك , بانك مركزی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است