نیمی از آمریكایی ها مالیات بر درآمد نمی دهند

نیمی از آمریكایی ها مالیات بر درآمد نمی دهند سیب پال: در شرایطی كه كاهش درآمد مالیاتی دولت آمریكا موجب افزایش كسری بودجه شده است، بخش بزرگی از جامعه آمریكا مالیاتی بر درآمد خودرا پرداخت نمی كنند.


به گزارش سیب پال به نقل از ایسنا، به نقل از ماركت واچ، فصل تسلیم اظهارنامه مالیاتی در آمریكا شروع شده است و تا ۱۵ آوریل ادامه خواهد داشت.
تحقیقات مركز سیاست گذاری مالیاتی آمریكا نشان داده است باوجود كاهش نرخ بیكاری این كشور به زیر چهار درصد و افزایش ۳.۲ درصدی حداقل دستمزدها در سال گذشته، ۷۶.۴ میلیون نفر كه حدود نیمی از شاغلان آمریكایی را می سازند، هیچ مالیاتی بر درآمد خود در سال ۲۰۱۸ پرداخت نخواهند كرد.
هم اكنون مالیات بر فروش و مالیات بر اموال، بزرگ ترین منبع درآمد مالیاتی دولت آمریكا است.
بگفته گری بورتلس، كارشناس اندیشكده گبروكینگز بخش بزرگی از خانوارهای آمریكایی به سبب آن كه درآمد كافی ندارند، از پرداخت مالیات معاف هستند.
طبق آمارهای انتشار یافته توسط وزارت خزانه داری آمریكا، ۳۹.۲ درصد از مالیات بر درآمد دولت آمریكا تنها توسط ۰.۱ درصد خانوارهای آمریكایی پرداخت می شود. ۲۰ درصد آمریكایی ها باز نرخ مالیات بر درآمد منفی دارند كه بدان معناست كه به سبب پایین بودن سطح درآمد، این مالیات به شكل اعتبار و پرداخت نقدی از جانب دولت به آنها بازگردانده می شود.
بورتلس با اشاره به اینكه شكی وجود ندارد كه تصویب لایحه كاهش مالیاتی پیشنهاد شده توسط دولت ترامپ موجب كاهش درآمد مالیاتی دولت شده است، اضافه كرد: ۴۰ درصد افراد معاف از مالیات در آمریكا را بازنشستگان می سازند كه حقوق ماهیانه آنها برای امرار معاش در سطح حداقلی قرار دارد.
آمریكایی ها بطور متوسط ۹۷۰۰ دلار از درآمد سالانه خودرا به دولت تحت عنوان مالیات بر درآمد می پردازند.
در میان ۳۵ كشور توسعه یافته جهان، آمریكا یازدهمین نرخ پایین مالیاتی را دارد و ۱۷ درصد از كل درآمد دولت آمریكا را درآمدهای مالیاتی تشكیل می دهد.



1397/11/28
15:50:07
5.0 / 5
3775
تگهای خبر: دلار , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است