بانك مركزی: رسانه های معاند درصد ضربه زدن به بازار پول هستند

بانك مركزی: رسانه های معاند درصد ضربه زدن به بازار پول هستند به گزارش سیب پال روابط عمومی بانك مركزی مطالب منتشره از جانب رسانه های معاند پیرامون یكی از بانك های كشور را در جهت تلاش آنها برای ضربه زدن به بازار پول دانست.


به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا از بانك مركزی، این نهاد ناظر پولی و بانكی كشور از هموطنان خواست در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشند و فریب فضاسازی رسانه های معاند را نخورند.
در روزهای گذشته انتشار اخبار دروغ و شایعات بی اساس در بعضی جریان های خبری وابسته به دشمن، سبب نگرانی سپرده گذاران یكی از بانك های خصوصی كشور شده بود.

از آن جایی كه بانك ها در نظام اقتصادی كشورمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ در زمان هجمه بیگانگان به ساختارهای اقتصادی كشور، بیشتر مورد هدف قرار می گیرند. چنان چه در ایام اخیر، شاهد ادعاهای واهی و بی اساس از سوی رسانه ای معلوم الحال و به تبع بازنشر آن در شبكه های اجتماعی درمورد عملكرد بانك بوده ایم.
مدعیان و شایعه پراكنان این روزها، همان هایی هستند كه در طول یك سال قبل در جنگ اقتصادی، ابزار عملیات روانی شده اند، آنها مدتی نظام ارزی و اقتصادی كشور و زمانی بازار محصولات و مایحتاج مورد نیاز مردم را مختل كردند و امروز هم نام و اعتبار بانك ها و كارآفرینان را مورد حمله قرار می دهند.
بانك آینده، انتساب هرگونه طرح ادعای واهی به این بانك كه در ایام اخیر در فضای مجازی انتشار یافته است را قویاً مردود دانسته و از مشتریان فهیم، فرهیخته و وفادار خود دعوت می كند؛ هرگونه اخبار مربوط به بانك را از رسانه اختصاصی و كانال های ارتباطی بانك و یا رسانه های معتبر داخلی و مراجع رسمی كشور دریافت نمایند.
در همین راستا، بانك آینده هم در اطلاعیه ای اعلام نمود: از آن جایی كه بانك ها در نظام اقتصادی كشورمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ در زمان هجمه بیگانگان به ساختارهای اقتصادی كشور، بیشتر مورد هدف قرار می گیرند. چنان چه در ایام اخیر، شاهد ادعاهای واهی و بی اساس از سوی رسانه ای معلوم الحال و به تبع بازنشر آن در شبكه های اجتماعی درمورد عملكرد بانك بوده ایم.
در این بیانیه تاكید شده بود: مدعیان و شایعه پراكنان این روزها، همان هایی هستند كه در طول یك سال قبل در جنگ اقتصادی، ابزار عملیات روانی شده اند، آنها مدتی نظام ارزی و اقتصادی كشور و زمانی بازار محصولات و مایحتاج مورد نیاز مردم را مختل كردند و امروز هم نام و اعتبار بانك ها و كارآفرینان را مورد حمله قرار می دهند.
بانك آینده انتساب هرگونه طرح ادعای واهی به این بانك كه در ایام اخیر در فضای مجازی انتشار یافته است را رد كرد و از مشتریان خواست اخبار مربوط به بانك را از رسانه اختصاصی و كانال های ارتباطی بانك و یا رسانه های معتبر داخلی و مراجع رسمی كشور دریافت نمایند.
به گزارش سیب پال به نقل از ایرنا، تلاش رسانه های معاند برای جریان سازی ضد نظام پولی و بانكی كشور در گذشته هم سابقه دارد؛ سال قبل هم در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری این رسانه ها تلاش كردند با انتشار شایعاتی، نظام بانكی كشور را ورشكسته و اموال مردم را در معرض تهدید جلوه دهند.
این در حالیست كه بانك مركزی بعنوان نهاد ناظر پولی و بانكی كشور، بر عملكرد بانك ها نظارت دارد ضمن آنكه حساب های مردم نزد بانك ها و موسسه های اعتباری دارای مجوز از بانك مركزی از تضامین لازم برخوردار می باشد.
اقتصام*2025


به گزارش سیب پال به نقل از ایرنا،


1397/10/21
21:59:40
5.0 / 5
3639
تگهای خبر: ابزار , ارز , اقتصاد , بازار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است