سهم تسهیلات اشتغالزایی به بانك های بروجرد ناچیز است

سهم تسهیلات اشتغالزایی به بانك های بروجرد ناچیز است سیب پال: معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد اظهار داشت: سهم تسهیلات اشتغالزایی اختصاص یافته به بانك های عامل شهرستان با عنایت به حجم طرح ها ناچیز است.


رضا آریایی روزچهارشنبه در شورای اشتغال و سرمایه گذاری درمحل فرمانداری بروجرد اضافه كرد: پارسال سهم این شهرستان ازاعتبار اشتغالزایی 130 میلیارد ریال بود كه برای اجرای 227 طرح در حوزه های مختلف تعریف و پرونده آنها به بانك ها ارسال شده است.
وی اظهارداشت: طرح های اشتغالزایی در بروجرد كوچك تعریف شده و با عنایت به این حجم طرح ها زمان زیادی در معرفی طرح ها به بانك نیاز دارد.
معاون استاندار لرستان با اشاره به افزایش آمار بیكاری و تبعات منفی حاصل از آن در بروجرد بیان كرد: افزایش فروشندگان سیاردر نقاط مختلف شهر نشان دهنده افزایش آمار بیكاری دراین شهرستان است.
آریایی افزود: به منظور كاهش نرخ بیكاری انتظار می رود متولیان طرح های اشتغالزایی تا پیش از اختتام سال نسبت به جذب تسهیلات اقدام جدی نمایند.
وی افزود: طرح های كشاورزی، دامپروری، صنایع دستی در روستاها با استقبال روستاییان و جوانان همراه بوده و با پرداخت این تسهیلات می توان در امتداد احداث اشتغال كمك كرد.
رئیس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعی بروجرد اظهار داشت: 132میلیارد و900 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی شهرستان برای اجرای 227 طرح بوده كه 85 طرح موفق به جذب تسهیلات شدند.
عبدالعلی گیوه كی اضافه كرد: پرداخت 58میلیارد ریال تسهیلات اشتغال برای 85 طرح را نسبت به شهرستان های دیگر استان بسیارناچیز است.
معاون مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی لرستان اظهار داشت: 21هزار و530میلیارد ریال سهم استان درتسهیلات اشتغالزایی بوده كه یك هزارو 268 میلیارد ریال ازاین مبلغ مربوط به مرحله اول است و تا كنون یك هزارو 850میلیارد ریال آن از راه بانكها در امتداد اشتغال روستایی تسهیلات پرداخت گردید.
عظیم سالاری اضافه كرد: در مرحله اول این تسهیلات 44 درصد جذب شده كه بانك های شهرستان بروجرد در امتداد پرداخت تسهیلات اشتغالزایی ضعیف عمل كرده و700 میلیارد ریال آن برگشت داد شد.
7273/6052


1397/10/12
14:53:34
5.0 / 5
3971
تگهای خبر: بانك , سرمایه گذاری , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است