معاون فرماندار مراغه:

همكاری بانك ها مشكلات واحدهای تولیدی را رفع می كند

همكاری بانك ها مشكلات واحدهای تولیدی را رفع می كند سیب پال: معاون عمرانی فرماندار مراغه از تعامل بانك ها در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قدردانی نمود و اظهار داشت: همكاری بانك ها به رفع مشكلات و رونق واحدهای تولیدی كمك می نماید.


به گزارش سیب پال به نقل از ایرنا، نقی مسكینی روز پنجشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان مراغه اضافه كرد: بانك های شهرستان در رفع موانع تولید و نمایش تسهیلات به واحدهای تولیدی همكاری خوبی دارند و به صورت یقین مشكلات واحدهای تولیدی در شهرستان با همكاری دستگاه های اجرایی مربوطه حل میگردد.
وی اضافه كرد: مشكلات واحدهای تولیدی و صنعتی و تسهیلات مورد نیاز آنها در این ستاد بررسی و برای پشتیبانی از واحدهای تولیدی موانع موجود آنها برطرف میگردد.
وی افزود: احداث زمینه مساعد برای سرمایه گذاری و تسهیل در موانع موجود اداری از مهم ترین رویكردهای شهرستان برای رونق اقتصادی در بخش های مختلف تولیدی و صنعتی است.
مسكینی اظهار داشت: با عنایت به شرایط فعلی، باید تمركز ویژه ای بر روی رفع موانع و رونق صنایع كوچك، متوسط و اصناف داشته باشیم.
وی افزود: برنامه ریزی مناسب و مدون و باز آینده نگری در راه اندازی واحدهای تولیدی می تواند از بروز مشكلات خدماتی پیشگیری كرده و زمینه ساز توسعه و رونق اقتصادی شود.
به گزارش سیب پال به نقل از ایرنا، 144 واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان وجود دارد كه از این تعداد، 118 واحد خارج از شهرك صنعتی و 26 واحد باز در داخل شهرك صنعتی این شهرستان هستند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 كیلومتری تبریز، مركز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880


1397/10/06
15:04:17
5.0 / 5
3789
تگهای خبر: اقتصاد , بانك , تولید , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است