سامانه نوبت دهی در شعب تامین اجتماعی زنجان افتتاح شد

سامانه نوبت دهی در شعب تامین اجتماعی زنجان افتتاح شد سیب پال: مدیر كل تامین اجتماعی استان زنجان اظهار داشت: بر مبنای برنامه ریزی انجام شده سامانه نوبت دهی و میز خدمت الكترونیك در تمامی شعب این اداره كل به راه افتاده است.


مسعود علیاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه كرد: با عنایت به دستور رئیس جمهوری در ارتباط با راه اندازی و استقرار میز خدمت الكترونیك و با توجه به راهبرد این سازمان در خصوص بهینه سازی سرویس ها، فرآیندها و هدف گذاری دستیابی به رضایت مخاطبان سرویس نوبت دهی آن لاین شعب بیمه ای در تمامی شعبه های استان به راه افتاده است.
وی تصریح كرد: با عنایت به شمار زیاد متقاضیان و مراجعان سازمان تامین اجتماعی و عدم كارآیی روش های مرسوم، این سازمان روشهای نوین و غیر حضوری مانند ارسال فهرست های بیمه ای بصورت الكترونیكی، دسترسی آحاد بیمه شدگان به سایت های الكترونیكی را راه اندازی كرده است.
این مسئول افزود: رویكرد این سازمان دسترسی و استفاده از كارآمدترین و بهترین شیوه های عرضه خدمات و كسب رضایتمندی رجوع كنندگان است و در این راستا گامهای موثری در جهت رفاه حال بیمه شدگان برداشته شده كه سامانه نوبت دهی همچون این خدمات است.
به گفته علیاری، با استفاده از این سامانه عدم تضییع حقوق ذینفعان، عرضه خدمات بهینه، تخصیص ظرفیت مناسب در شعب و پیشگیری از اتلاف وقت بیمه شدگان به انجام می رسد.
وی افزود: این سرویس با هدف مدیریت بهینه تقاضا و تكریم رفاه بیشتر بیمه شدگان بعد از تولید بسترهای لازم و انجام آموزش های مربوطه به كاركنان با استفاده از امكانات موجود و با گستره پوشش خدمات 22 گانه تعریف شده است.
مدیر كل تامین اجتماعی استان زنجان تصریح كرد: بیمه شدگان رجوع كنندگان می توانند با استفاده از نشانی http: //reserve.tamin.ir و یا با استفاده از بستر ussd و كد دستوری *142# تنها با عرضه كد ملی خود، برای دریافت نوبت در همه شعب استان اقدام نموده و از ظرفیت های بوجود آمده استفاده كنند.
9646/6085


1397/10/01
23:27:48
5.0 / 5
4032
تگهای خبر: بیمه , تولید , خدمات , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است