مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان :

افزون بر21 هزار روستایی یزد زیرپوشش صندوق بیمه كشاورزی هستند

افزون بر21 هزار روستایی یزد زیرپوشش صندوق بیمه كشاورزی هستند سیب پال: مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر یزد اظهار داشت: 21 هزار و 722 نفر از روستائیان استان زیر پوشش بیمه این صندوق هستند و از خدمات آن استفاده می نمایند.


حسن ابراهیمی عصر روز سه شنبه در حاشیه جلسه دهیاران و شوراهای روستایی شهرستان ابركوه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه كرد: از این تعداد 2 هزار و 666 نفر مستمری دریافت می كنند.
وی با اشاره به خدمات این صندوق كه یكی از چهار صندوق عمومی كشور است، گفت: از ابتدای امسال تابحال افزون بر 65 میلیارد ریال مستمری در استان پرداخت گردید.
این مسئول بیان كرد: صندوق فعالیت خودرا از سال 1384 با هدف پشتیبانی از روستائیان، عشایر و كشاورزان در كشور برای دریافت مستمری بازنشستگی، از كار افتادگی و فوتی آغاز نموده است.
ابراهیمی با تاكید بر اینكه كشاورزان، روستائیان و عشایر، شاغلان فصلی و زنان سرپرست خانه دار روستایی و عشایری می توانند عضو صندوق شوند، اشاره كرد: مشمولان با پرداخت پنج درصد حق بیمه عضو صندوق می شوند و دولت باز 10 درصد حق بیمه مشمولان عضویت در صندوق را پرداخت می كند.
وی اشاره كرد: در این صندوق افراد 18 تا 50 سال ساكن روستا و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت می توانند با پرداخت حق بیمه حداقل ماهانه 200 هزار ریال و حداكثر 450 هزار ریال به عضویت صندوق در آیند و از حمایت ها و مزایای آن بهره مند شوند.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر یزد تصریح كرد: الان 2هزار و 854 نفر از روستائیان، كشاورزان و عشایر ابركوه زیر پوشش این بیمه هستند.
ابراهیمی اشاره كرد: در ابركوه 373 سرپرست خانوار روستایی، عشایری و كشاورز در حال دریافت انواع مستمری هستند.
به گزارش سیب پال به نقل از ایرنا، مدیر صندوق بیمه اجتماعی كشاورزان، روستائیان و عشایر استان یزد ضمن دیدار با بخشداران مركزی و بهمن ابركوه درنشست دهیاران و اعضای شورای اسلامی این شهرستان به بیان اهمیت بیمه و مزایای آن پرداخت.
7540/ 2047/


1397/09/14
14:44:45
5.0 / 5
4160
تگهای خبر: بیمه , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است