استاندار كرمانشاه:

سنگ اندازی برخی بانكها در اشتغالزایی جای انتقاد دارد

سنگ اندازی برخی بانكها در اشتغالزایی جای انتقاد دارد به گزارش سیب پال استاندار كرمانشاه اظهار داشت: سنگ اندازی برخی بانك ها و مدیران در اشتغال زایی جای انتقاد دارد كه این خود تحریمی در مقابل تحریم استكبار ناچیز است.


به گزارش سیب پال به نقل از ایرنا، هوشنگ بازوند عصر چهارشنبه در چهل و هفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان كه با حضور سرپرست سازمان صنایع كوچك و شهرك های صنعتی ایران در سرسرای تدبیر استانداری كرمانشاه برگزار شد، از خدمت رسانی به مردم بعنوان مهم ترین وظیفه و رسالت مدیران یاد كرد.
بازوند اضافه كرد: بانك ها نباید از این مورد غفلت كنند كه كمك به اشتغال مهم ترین وظیفه آنان است.
وی اضافه كرد: همواره در جلساتی كه با حضور مدیران و مسئولان استانی برگزار شده به رفع مشكلات و مطالبه گری تاكید كرده ام ولی همچنان بی تفاوتی و عدم مسئولیت پذیری برخی مدیران دیده می گردد.
استاندار كرمانشاه از تقاضای اشتغال در ملاقات های مردمی بعنوان یكی از مهم ترین مطالبات یاد كرد و اضافه كرد: نداشتن وجدان كاری باعث می گردد كه برخی مدیران با یك تصمیم نادرست به راحتی چندین نفر را بیكار كنند كه جای شرمندگی دارد.
وی بر حل مشكلات واحدهای صنعتی تصریح كرد و افزود: با عنایت به نرخ بالای بیكاری در استان این گره های بانكی نباید در این منطقه وجود داشته باشد و همه برای رفع آن باید تلاش كنند.
از 186 واحد صنعتی استان كرمانشاه كه بر اثر زلزله گرفتار خسارت شده اند 152 واحد صنعتی تابحال به چرخه فعالیت اقتصادی بازگشته اند.
7460/8066


1397/09/08
20:52:45
5.0 / 5
3788
تگهای خبر: اقتصاد , بانك , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است