بانك سپه بوشهر در شاخص رشد منابع به رتبه دوم كشور دست یافت

بانك سپه بوشهر در شاخص رشد منابع به رتبه دوم كشور دست یافت سیب پال: بوشهر-مدیریت شعب بانك سپه در استان بوشهر اظهار داشت: بانك سپه این استان با تجربه رشد 45 درصدی منابع در این شاخص بعد از تهران رتبه دوم كشوری را به خود اختصاص داد.


فاضل كاویانی روز یكشنبه درگفت و گو با ایرنا اضافه كرد: طی یكسال منتهی به شهریور ماه سال جاری منابع شعب بانك سپه استان بوشهر از هفت هزار و 400 میلیارد ریال به 10 هزار 700 میلیارد ریال افزایش پیدا كرد.
وی یادآورشد: شعب بانك سپه در استان بوشهر در ارتباط با پرداخت تسهیلات هم با پرداخت سه هزار و 400 میلیارد ریال شاهد رشد 15 درصد است.
كاویانی اظهارداشت: این افزایش میزان تسهیلات بدون احتساب تسهیلات كلان پرداختی به واحدهای همچون پتروشیمی و كارخانه های سیمان است كه تسهیلات آنها در مركز پرداخت شده است.
مدیریت شعب بانك سپه در استان بوشهر اظهار داشت: در بخش مطالبات معوق هم سیاست بانك سپه این استان كمك به بخش تولید بوده كه با استمهال بدهی ها و استفاده از تبصره 35 و وصول نقدی 40 درصد از مطالبات معوق كاهش پیدا كرد و موفق به كسب رتبه نخست كشور شدیم.
وی اظهار داشت: بانك سپه همینطور با هدف پشتیبانی از تولید داخل و كمك به افزایش قدرت خرید مردم مبادرت به طراحی كارت های اعتباری كرده كه در این زمینه استان بوشهر با پرداخت 600 میلیارد ریال كارت اعتباری از استان های پیشتاز در كشور بود.
كاویانی یادآورشد: كارت های اعتباری زمان پرداخت آنها یك ماه بعد از خرید محصول آغاز و سقف دوره بازگشت آنها به بانك هم سه ساله است.
وی اضافه كرد: در ارتباط با پرداخت تسهیلات ازدواج هم شعب بانك سپه استان بوشهر 525 فقره تسهیلات به زوج های جوان پرداخت كرد.
كاویانی در ارتباط با میزان پرداخت به بنگاه های كوچك و متوسط تولیدی استان بوشهر هم اظهار داشت: طی یكسال منتهی به شهریورماه سال جاری 218 میلیارد ریال به فعالان حوزه های یاد شده پرداخت گردید.
وی افزود: در ارتباط با طرح های مولد و تسهیلات صندوق توسعه ملی هم به ترتیب میزان پرداختی استان بوشهر 480 و 22 میلیارد ریال گزارش شده است.
كاویانی بیان كرد: در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با بهره بانكی 4 درصد به اقشار صدمه پذیر كمیته امداد و بهزیستی هم شعب بانك سپه استان بوشهر 12 میلیارد ریال پرداخت تسهیلات انجام شد.
وی اظهار داشت: در 6 ماهه امسال هم برای تسهیلات بهسازی و نوسازی 81 واحد مسكن روستایی استان بوشهر 12 میلیارد ریال پرداخت تسهیلات شد.
مدیریت شعب بانك سپه در استان بوشهر اظهار داشت: برای نوسازی و بهسازی 37 نانوایی 55 میلیارد ریال تسهیلات از جانب شعب بانك سپه استان بوشهر پرداخت گردید.
كاویانی اضافه كرد: در شش ماهه نخست امسال این بانك در حوزه گردشگری استان بوشهر با پرداخت 45 میلیارد ریال تسهیلات برای راه اندازی سه تالار و هتل اقدام نموده است.
مدیریت شعب بانك سپه در استان بوشهر در ارتباط با توسعه صورت گرفته در حوزه خدمات الكترونیك هم اظهار داشت: حالا كلیه شعب سپه این استان با حداكثر ظرفیت موجود خطوط مخابراتی و با سرعت 16 برابر نسبت به سال گذشته به شبكه بانك متصل بوده و در حال عرضه انواع خدمات به هم مشتریان و رجوع كنندگان است.
كاویانی اضافه كرد: در بحث تراكنش مالی حساب های متمركز درگاه های غیرحضوری در انتها شهریور ماه عملكرد شعب استان بوشهر بیشتر از 61 درصد نسبت به سال گذشته رشد نشان داده است.
وی اظهارداشت: هم اینك 280 كارمند در قالب 28 شعبه بانك سپه استان بوشهر به مردم خدمات رسانی می كنند.
كاویانی بیان كرد: بانك سپه به عنوان اولین بانك ایرانی همواره با رعایت قوانین و مقررات بانك مركزی توانسته اعتماد مردم را جلب نماید كه این اعتماد پذیری نقش قابل توجهی در موفقیت های شعب بانك سپه استان بوشهر ایفا كرده است.
وی اظهار داشت: واحد ارزی بانك سپه استان بوشهر هم در سال قبل موفق شد از درجه 2 به یك ارتقا پیدا كند.
7212/6045


1397/08/27
00:11:34
5.0 / 5
3691
تگهای خبر: ارز , بانك , بانك مركزی , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است