اعلام شرایط متقاضیان؛

ثبت نام ارز دانشجویی شروع شد

ثبت نام ارز دانشجویی شروع شد سیب پال: تهران - فرایند ثبت نام دانشجویان ایرانی خارج از كشور برای دریافت ارز دانشجویی از امروز شنبه در سامانه سجاد(سامانه جامع اموردانشجویان) شروع شد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا، دانشجویان ایرانی كه خارج از كشور مشغول به تحصیل بوده و به دنبال دریافت ارز هستند، از امروز 19 آبان ماه با رجوع به سامانه اینترنتی سجاد به نشانی Portal.saorg.ir برای بارگذاری مدارك اقدام نمایند.
سازمان امور دانشجویان تنها موظف به تأیید وضعیت تحصیلی دانشجویان است و روند و ضوابط پرداخت ارز (نوع، میزان و نرخ) بر مبنای بخشنامه های بانك مركزی صورت می گیرد.
اداره اعزام با هزینه شخصی در سازمان امور دانشجویان قبل از این اعلام نموده بود كه ارز دانشجویی تنها در بازه زمانی اول مهرماه تا 29 اسفندماه امسال به متقاضیان تعلق می گیرد.
طبق بخشنامه بانك مركزی، مبنای نرخ ارز در مورد حواله های ارزی، نرخ ارز حواله مندرج در سامانه معاملات الكترونیكی ارز (ETS) و در مورد اسكناس، نرخ ارز اسكناس مندرج در سامانه مذكور خواهد بود.
با توجه به تغییر سامانه ارزی از سامانه مشاركت دانشجویی (نشا) به سامانه سجاد، تمام دانشجویان ابتدا در سامانه جدید (سجاد) ثبت نام كرده و سپس درخواست ارز دانشجویی كنند.
ارز دانشجویی به مقاطع كارشناسی ارشد و دكتری تعلق می گیرد. برای مقطع كارشناسی به این شكل مصوب شد: تنها دانشجویانی كه شروع به تحصیل آنها پیش از 31 اردیبهشت ماه امسال باشد، امكان درخواست ارز دانشجویی را دارند.
پیش از این منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه از تقاضای 400 دانشجوی ایرانی خارج از كشور برای تحصیل در دانشگاه های داخل، اطلاع داده بود.
**9492**1601**


1397/08/19
15:19:34
5.0 / 5
4214
تگهای خبر: ارز , اسكناس , اینترنت , بانك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است