دبیر كمیسیون بانك های خراسان شمالی:

وام های ازدواج 10 روزه پرداخت می گردد

وام های ازدواج 10 روزه پرداخت می گردد سیب پال: بجنورد- دبیر كمیسیون بانك های خراسان شمالی اظهار داشت: تسهیلات ازدواج زوج های جوان این استان در صورت تكمیل مدارك دست كم در بازه زمانی 10 روزه پرداخت می گردد.


علی اصغر هدایتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه كرد: زوج های جوان به محض اینكه در سایت بانك مركزی، بانك مورد نظر خویش را انتخاب كنند شعبه مورد نظر در كوتاه ترین زمان تعیین و با تكمیل مدارك، تسهیلات در بازه زمانی 10 روزه پرداخت می گردد.
وی اضافه كرد: اینك نسبت مصارف قرض الحسنه به منابع بانكی های دولتی استان افزون بر 100 درصد است.
هدایتی تصریح كرد: بر این اساس تسهیلاتی كه اكنون به زوج های جوان تحت عنوان وام های ازدواج با سود 4درصد پرداخت می گردد از محل منابع كوتاه و دراز مدت است.
وی تصریح كرد: پرداخت تسهیلات ازدواج به افراد متقاضی در سریع ترین زمان ممكن انجام می گردد و محدودیتی در پرداخت این تسهیلات هم نداریم.
دبیر كمیسیون بانك های خراسان شمالی تعداد وام های ازدواج پرداخت شده در سال قبل را 11 هزار و 289 فقره اعلام نمود كه به میزان 2 هزار و 92 میلیارد ریال بوده است.
وی خاطرنشان كرد: این میزان نسبت به سال پیش از لحاظ تعداد پرداخت 67 درصد و نسبت به مبلغ 99 درصد رشد داشته است.
هدایتی اضافه كرد: همینطور در نیمه نخست امسال هم با افزایش تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به 150 میلیون ریال برای هر نفر، 7 هزار و 108 فقره وام به مبلغ یك هزار و 100 میلیون ریال پرداختی داشته ایم.
وی اظهار داشت: این تسهیلات توسط 13 بانك دولتی استان پرداخت شده كه بیشترین آنها مربوط به بانك ملی، ملت و كشاورزی بوده است.
دبیر كمیسیون بانك های خراسان شمالی تصریح كرد: میزان تسهیلات برای خانواده های جانبازان، فرزند شهید و افراد دارای شرایط خاص هم 300 میلیون ریال است.
براساس برخی آمارها، 295 هزار دختر و پسر 15 تا 29 سال خراسان شمالی در شرایط سن ازدواج قرار دارند.
ط/ 6042


1397/08/11
00:02:18
5.0 / 5
3646
تگهای خبر: بانك , بانك مركزی , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است