بانك مركزی: كمبودی در تامین ارز شركت های هوایی وجود ندارد

بانك مركزی: كمبودی در تامین ارز شركت های هوایی وجود ندارد سیب پال: تهران- بانك مركزی با رد ادعای كمبود تامین ارز مورد نیاز شركت های هواپیمایی تصریح كرد: تامین ارز مورد نیاز جامعه همواره در دستور كار بوده و این بانك تلاش مضاعفی برای اجابت تمامی درخواست های واقعی را به موقع انجام داده است.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و بر مبنای اعلام بانك مركزی، باتوجه به اهمیت تامین ارز مورد نیاز شركت های هواپیمایی داخلی و برگزاری جلسات مختلف با مسئولان مربوطه و نمایندگان شركت های هواپیمایی، مقرر است ارز مورد نیاز برای تمامی درخواست های دریافتی از آنها در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد و از محل منابع ارزی بانك مركزی و یا با استفاده از سامانه نظام یكپارچه ارزی (نیما) تایید گردد.
بر این اساس، میزان ارز تامین شده شركت های یاد شده به نرخ 42 هزار ریال تا قبل از 16 مرداد ماه امسال انجام شده است و از این تاریخ به بعد هم نرخ تخصیص بر اساس نرخ بازار نیما بوده است.
بانك مركزی تاكید كرده است كه شركت های هواپیمایی می توانند میزان ارز دریافتی خویش را اعلام كنند.
به گزارش سیب پال به نقل از ایرنا، برخی منابع خبری امروز به نقل از مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شركت های هواپیمایی اعلام نمودند از آنجائیكه ارز سامانه نیما با قیمت تمام شده 100 هزار ریالی به دست شركت ها می رسد، نرخ پروازهای داخلی تغییر خواهد نمود.
اقتصام*2025


1397/08/09
21:00:27
5.0 / 5
3621
تگهای خبر: ارز , بازار , بانك , بانك مركزی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است