كشف تخلف سه هزار میلیارد ریالی ارزی در البرز

كشف تخلف سه هزار میلیارد ریالی ارزی در البرز سیب پال: كرج- مدیر كل تعزیرات حكومتی البرز از كشف سه هزار میلیارد ریالی در قالب چند تخلف ارزی در این استان اطلاع داد.


علی اكبر مختاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه كرد: در این زمینه هفت پرونده متخلفان ارزی توسط بانك های ملی، دی، توسعه تعاون و كشاورزی در چند ماه گذشته تكمیل و برای بررسی و پیگیری لازم به تعزیرات حكومتی استان البرز ارجاع شد.
وی تصریح كرد: متخلفان این پرونده ها، ارزهای خارجی از قبیل دلار، یورو، یوان چین، وون كره و درهم را از بانك های یاد شده دریافت كرده اند.
مختاری اظهار داشت: تابحال حكم پنج پرونده صادر شده كه یكی از این پرونده ها مربوط به یك شركت دارای اساسنامه خرید، فروش و اجاره شركت بوده كه از بانك توسعه تعاون 15 میلیارد وون كره ارز دریافت كرده اما به تعهد خود عمل نكرده است.
مدیر كل تعزیرات حكومتی البرز تصریح كرد: مقرر گردید كه این شركت ارز دریافتی را به قیمت محاسبه روز به بانك مربوطه بازپس دهد.
وی تصریح كرد: این شركت متخلف همینطور به 147 میلیارد ریال جریمه محكوم و به مدت یك سال كارت بازرگانی آن هم تعلیق شده است.
مختاری اضافه كرد: هم اینك 2 پرونده تخلف دیگر از جانب بانكها دریافت گردیده و در مرحله بررسی می باشد كه بزودی حكم قضایی مربوطه هم صادر خواهد شد.
2098/6993


1397/07/19
15:07:49
5.0 / 5
3867
تگهای خبر: ارز , بانك , خرید , دلار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است